Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ekorren är tillbaka! Och jag har börjat undra om någon granne matar den. Jag har sett samma sorts bröd på min balkong ett par gånger, och idag såg jag det på grannens balkong efter att ekorren varit där. Kanske är det någon som lägger ut mat till fåglarna och ekorren tar det?
 
Senast ändrad:
När min dotter började rida så fick hon rida med stigbyglar från lektion 1! Jättekonstigt! När jag började fick man rida utan stigbyglar tills man hade tillräckligt bra balans. Då fick man rida med. Det tyckte jag var mycket bättre!
Dom snurrade lädret runt #fattningen för stiglädret för mig. Ett eller två varv har jag för mig. Min ridlärare ville tydligen hålla tillbaka mig ett år på grund av min längd fick jag höra när jag vart äldre.
 
Ngt särskilt?
Allmänt livskrisande. Trivs inte att bo där jag bor ( eller snarare med hyresvärden som ger mig ångest), skitstressad över att gå tillbaka till jobbet iom kaotisk jobbsituation kommande halvåret, trivs inte med min kropp, är konstant utmattad och gränsar till att bli utbränd… Kronisk nervsmärta i rygg och ben och dessutom har jag en massa symtom på att ha utvecklat någon trist ledsjukdom.

Känns som att livet rinner bort och jag sitter fast på en plats och i ett typ av liv jag inte vill leva.

Blörk.

Slut på gnäll.
 
Allmänt livskrisande. Trivs inte att bo där jag bor ( eller snarare med hyresvärden som ger mig ångest), skitstressad över att gå tillbaka till jobbet iom kaotisk jobbsituation kommande halvåret, trivs inte med min kropp, är konstant utmattad och gränsar till att bli utbränd… Kronisk nervsmärta i rygg och ben och dessutom har jag en massa symtom på att ha utvecklat någon trist ledsjukdom.

Känns som att livet rinner bort och jag sitter fast på en plats och i ett typ av liv jag inte vill leva.

Blörk.

Slut på gnäll.
Det är inte att gnälla!
Finns det ngn möjlighet att byta bostad?
Går det att kräva rimligare arbetssituation? Det är faktiskt inte ok att ha det så. Prata med skyddsombudet?

Kronisk smärta förstår jag att man inte förhandlar bort men det är nog väldigt viktigt att du mår bra i övrigt. Som med bostad och jobb.
 
Det är inte att gnälla!
Finns det ngn möjlighet att byta bostad?
Går det att kräva rimligare arbetssituation? Det är faktiskt inte ok att ha det så. Prata med skyddsombudet?

Kronisk smärta förstår jag att man inte förhandlar bort men det är nog väldigt viktigt att du mår bra i övrigt. Som med bostad och jobb.
Tyvärr går det inte att kräva bättre jobbstudion, chefen ser inte riktigt problemet heller. Skyddsombudet är föräldraledig…
Bostadsmässigt är typ lika hopplöst. Siktar på att köpa eget inom ett par år. Så försöker bita ihop.

Tack för omtanken ❤️ Det löser sig nog med måendet. Förr eller senare liksom. 🤷🏻‍♀️
 
Tyvärr går det inte att kräva bättre jobbstudion, chefen ser inte riktigt problemet heller. Skyddsombudet är föräldraledig…
Bostadsmässigt är typ lika hopplöst. Siktar på att köpa eget inom ett par år. Så försöker bita ihop.

Tack för omtanken ❤️ Det löser sig nog med måendet. Förr eller senare liksom. 🤷🏻‍♀️
Alltså det måste finnas en ”vikarie” för skyddsombudet! Sorry om jag tjatar men här stället skyddsombudet på rektorerna rätt hårt när det är ngt.
Det där med att bita ihop vet jag allt om men tyvärr är det ingen höjdare.
Var rädd om dig!
Och som Grynet säger. ”Ta ingen skit”😉
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
90 91 92
Svar
1 821
· Visningar
89 213
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 594
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 192
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 494
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp