Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittar bara denna...
1000047132.jpg
 
Kan jag testa ringa Securitas igen, hittade en kod jag kan ange?
Vet du att det är de är de som har hand om det så absolut! De kanske har ett journummer om ingen svarade på det andra numret du ringde (lät som om du har försökt kontakta dem tidigare nu på morgonen)
 
Det är det jag inte vet 😂 har inte fått instruktioner om sånt här. Vet bara vars vi ska samlas vid larm..
Aha! Du får försöka hitta en dekal till eventuellt vaktbolag. I ”trappuppgången” borde det finnas kontaktnummer till fastighetsskötare.
 
Aha! Du får försöka hitta en dekal till eventuellt vaktbolag. I ”trappuppgången” borde det finnas kontaktnummer till fastighetsskötare.

Ringde securitas, men dom kunde inte hjälpa.
Ska ringa fastighetsskötaren direkt när dom öppnar 07!
 
Ringde securitas, men dom kunde inte hjälpa.
Ska ringa fastighetsskötaren direkt när dom öppnar 07!
Nu är det inte så lång tid kvar till 07:00, men det brukar finnas ett journummer att ringa. Jag har varit i liknande situation som du och jag höll på att bli galen av ringandet O_o :D
 
Det är det jag inte vet 😂 har inte fått instruktioner om sånt här. Vet bara vars vi ska samlas vid larm..
När du så ofta är först i huset och ensam borde det ju vara något som de skulle ha stor nytta av att ge dig info om. Vad ska du göra om du kommer dit och det är vattenläcka som står och rinner t.ex.? Vänta på kontorstider, ringa en jourfastighetsskötare eller någon ansvarig chefs mobil?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 823
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 282
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 928
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 721
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp