Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att snön snart kommer.😕
CDD36D82-D401-4B0F-9173-8AF007518562.jpeg
 
Men du tyckte att folk som inte ville använda dina förslag själva valde att inte vara med? Samma resonemang går att applicera på människor som inte använder Facebook.

Fast där är det för mig att Facebook i mina ögon är väldigt integritetskränkande och jag är inte alls bekväm med hur deras säkerhet samt deras allmänna hantering av uppgifter om användarna fungerar (vi har ju flera horribla exempel).
 
Min käre bror, som oftast menar väl, men som också ganska ofta utgår mer från sig själv än mottagaren när det gäller t.ex. gåvor och liknande.

Visst, visst. Jättefin kaffebryggare, häftigt att man kan välja styrka, mängd, temperatur och sätta timer. Jaha, så den maler även bönorna själv först? Du har hittat den begagnad från en fancy coffeshop i belgien?
...ja det blir säkert jättegott kaffe, men mormor varken behöver eller är intresserad av allt det där, hennes kaffebryggare behöver bara en på/av knapp

:D
 
Om jag skriver i en annons att så länge annonsen finns kvar så är varan kvar och att det endast är telefonkontakt som gäller, är det så svårt att förstå? Första meddelandet med frågan om den finns kvar raderade jag utan att svara, andra meddelandet kopierade jag in länken till annonsen och returnerade utan mer svar.

Hur korkade är folk? :meh:
 
Om jag skriver i en annons att så länge annonsen finns kvar så är varan kvar och att det endast är telefonkontakt som gäller, är det så svårt att förstå? Första meddelandet med frågan om den finns kvar raderade jag utan att svara, andra meddelandet kopierade jag in länken till annonsen och returnerade utan mer svar.

Hur korkade är folk? :meh:

Väldigt... jag har en massa saker jag inte behöver (ej lämpliga för Tradera) som jag inte lagt ut pga att jag bävar inför alla idioter som kommer att höra av sig.
 
Arla: "Vi är framtidens mejeri. Vi arbetar hårt för att minska vår klimatpåverkan."

Också Arla:

Visa bifogad fil 105547
Vill verkligen undvika arla så gott det går med tanke på hur de betedde sig på Gotland... Det har säkert hänt på fler ställen, men eftersom jag bodde där så syntes påverkan så mycket mer, och vad som händer när ett företag mer eller mindre får monopol.
 
Vill verkligen undvika arla så gott det går med tanke på hur de betedde sig på Gotland... Det har säkert hänt på fler ställen, men eftersom jag bodde där så syntes påverkan så mycket mer, och vad som händer när ett företag mer eller mindre får monopol.
Vad hände på gotland? Arla + gotland ger mest arlas egna sidor som resultat.
 
När man väljer personer som inte kan spela instrument till att låtsas höra det i film/serie. Jag fattar att man inte vill ha det liveinspelat, men en riktig saxofonist låtsasspelar garanterat sax bättre än någon som inte kan instrumentet alls! 🤯 Måste väl finnas mängder med folk som söker statistroller som också spelar instrument!?
 
Inkommet sms under arbetstid (privat, ej jobb): ”har en brådskande fråga, måste fråga dig om en detalj.” Men så skriv då INOM VILKET JÄVLA OMRÅDE, så kan jag själv få avgöra hur brådskande jag tycker att det är?! Statistiken talar för att det är en juridikfråga i någon form, gärna inom ett område som jag inte jobbar med, och då är jag än mindre sugen på att svara. Nu ska jag dra ut extra länge på att svara bara för att jag stör mig så på detta oskick. :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 711
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 246
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 077
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
11 847

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp