Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att det tydligen är möjligt att anse det vara helt i sin ordning att plocka upp hundbajs från golvet, och torka upp hundkiss med toapapper från golvet, utan att rengöra med rengöringsmedel efteråt.
Det värsta är väl när hunden har relativt fast avföring och personen tycker det räcker med att plocka upp själva korven utan att öht på något sätt torka golvet där den legat...
 
Fast det säger ganska väl vad en kan förvänta sig av en sån person i alla fall?
Ohja, det håller jag absolut med om.
Jag som hänger en del på dejtingsajter (mest för skojs skull) får ibland meddelanden från äldre män som försöker verka ungdomliga och uttrycker sig på liknande sätt, eller så beskriver de sig som "man i 50-årsåldern" och visar sig påfallande ofta vara typ 59 år :laugh:
 
Stör mej på personen i morses som låg och tog upp vägen med sin förbannade gigantiska båt på släp. Han kunde inte hålla sig på sin sida även om han fick plats. Nä, han skulle promt ligga i mitten och flyttade sig knappt vid möte och flyttade definitivt inte på sig när han blev omkörd. Två bilar körde om och var väldigt nära diket. Själv vågade jag inte. Hade ingen lust att kana av.
 
Det värsta är väl när hunden har relativt fast avföring och personen tycker det räcker med att plocka upp själva korven utan att öht på något sätt torka golvet där den legat...
Ja men precis, och det är det som hände nu.
Nåja, tills jag skrev på telefonen och bad honom torka rent så jag kan gå ut i köket och tryckte upp telefonen i ansiktet på honom medan han satt vid datorn och pratade med någon. Nu är det rent, iaf där. Gårdagens kisspapper ligger däremot kvar på golvet och jag kommer bli totalt jävla skogstokig om det inte är borta snart.

"Du ska inte behöva städa upp sånt" får jag höra, MEN DET HÄNDER JU INGENTING ANNARS :arghh:
 
Ja men precis, och det är det som hände nu.
Nåja, tills jag skrev på telefonen och bad honom torka rent så jag kan gå ut i köket och tryckte upp telefonen i ansiktet på honom medan han satt vid datorn och pratade med någon. Nu är det rent, iaf där. Gårdagens kisspapper ligger däremot kvar på golvet och jag kommer bli totalt jävla skogstokig om det inte är borta snart.

"Du ska inte behöva städa upp sånt" får jag höra, MEN DET HÄNDER JU INGENTING ANNARS :arghh:
Jag hade blivit skogstokig på sånt. Struntar han i att spola i toaletten också efter han har torkat sig?
 
Ja... Tänker att om han tycker att det är okej att det ligger kisspapper på golvet sen igår så borde det vara lugnt att lämna toaletten ospolad också liksom. Känns lite same same.
Jo men typ, fast ändå inte. Golvet känns värre.
Men nu jävlar är det rent iaf. Att jag var tvungen att säga till om det är en annan sak...
 
Du gör det rätta. Den är värd att få vandra vidare efter en lång och trogen och säkerligen slitsam tjänst. Du får glädja dej med att du får anledning att shoppa en ny istället :D
Men men men, jag älskar min väska den är underbar i färgerna, den kostade 150 kr, har hållit hur många år som helst, hade sådana där stöd för ryggen (om än inte proffs sådana så bättre än dom flesta andra) och hade många fack :cry:
 
Men men men, jag älskar min väska den är underbar i färgerna, den kostade 150 kr, har hållit hur många år som helst, hade sådana där stöd för ryggen (om än inte proffs sådana så bättre än dom flesta andra) och hade många fack :cry:

Jag förstår att det är tråkigt, men det hör faktiskt till vår plikt som väsk-ägare att ta vårat ansvar när det är dags att säga farväl! :) Låt den avsluta nu, medan den fortfarande har sin värdighet kvar, istället för att dra ut på det och tvinga den att tappa saker titt som tätt!

Det kommer få det fint i väskhimlen :heart
 
Men men men, jag älskar min väska den är underbar i färgerna, den kostade 150 kr, har hållit hur många år som helst, hade sådana där stöd för ryggen (om än inte proffs sådana så bättre än dom flesta andra) och hade många fack :cry:
Min mamma brukar sy väskor av fina t-shirtar som det har gått hål på tex. Du kanske kan sy en t-shirt av din väska?

#evigtliv #mode #diy #oneofakind
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
96 347
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 884
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 475
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 483
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp