Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mej på att jag inte kunde sova i morses när jag hade sovmorgon. Istället är jag trött som satan nu. Är så less på att alltid vara trött och inte orka nått. Jag blir bara grinig och otrevlig och förbannad på allt och alla. Vill bara gråta för att jag är så trött :( har jag nån sällsynt gång energi så bränner jag ut mej direkt. Är så trött på att det hela tiden ska kännas som om jag är på väg att klappa ihop :(
Och extra gnällig blir jag också, yeay :meh:
 
Kanske dags att köra underhåll på telefonen?

Kör en batterikoll. Min telefon, samsung s10e talade om för mig att apparna kraschade för att de drog för mycket batteri. Gå in på "inställningar" och sedan "batteri och enhetsvård" och tryck på "optimera". Förhoppningsvis löser det sig då.
Jo det var typ det första jag gjorde. Gör det med jämna mellanrum oavsett men det är som något hänt. Telefonen säger ju att den är optimerad och jag har som sagt inget nytt på den eller så men ändå så dras batteriet jättefort helt plötsligt. Som sagt märkligt att en kompis fått precis samma också.
 
Jo det var typ det första jag gjorde. Gör det med jämna mellanrum oavsett men det är som något hänt. Telefonen säger ju att den är optimerad och jag har som sagt inget nytt på den eller så men ändå så dras batteriet jättefort helt plötsligt. Som sagt märkligt att en kompis fått precis samma också.
Min är likadan, har en S9a. Jag ska byta batteriet och se om det blir bättre. :) min är ändå över 2 år nu
 
Stör mig på den s.k artisteliten som är på löpsedeln på AB. Varför ska dom behandlas olika mot alla "normal-svenssons" som blir arbetslösa? Sluta sjåpa er - väx upp :rage:

Jag håller med! Inte ska vi sponsra artisteliten med pengar när sjukvården m.fl. behöver den så mycket mer! De får väl göra som andra artister gjort, byta karriär tillfälligt! Kalle Moréus jobbar som kock, Linda Bengtzing jobbar med catering och jag har hört om fler som gör andra saker nu.
 
Jag håller med! Inte ska vi sponsra artisteliten med pengar när sjukvården m.fl. behöver den så mycket mer! De får väl göra som andra artister gjort, byta karriär tillfälligt! Kalle Moréus jobbar som kock, Linda Bengtzing jobbar med catering och jag har hört om fler som gör andra saker nu.
Exakt!!
Anna-Lena Brundin läste ikapp sig på sin gamla undersköterskeexamen och jobbar på äldreboende :up: All heder åt dessa :heart
 
Stör mig på att jag måste ladda min telefon under dagen för laddningen håller inte tills jag ska lägga mig.
 
Lägg folie över det som är färdigt och låt det andra lagas lite längre. :)
Jag lät fisken vara kvar i ugnen medan potatisen kokade färdigt. Gick det med.

Men broccolin som jag skulle äta till detta blev klart först nu, långt efter att jag redan ätit upp fisk och potatis. Jag är aldrig vältajmad med min matlagning.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
96 362
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 887
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 477
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 483
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp