Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag gör fel på mina 'att göra'-listor. Jag älskar listor och gör jättesnygga och välorganiserade listor men allt som oftast lyckas jag kryssa i något som färdigt när det inte är det och det förstör ju hela grejen och att göra en ny lista för att få kryssa i igen känns inte alls samma sak. Fast, ibland kan jag skriva till det igen längst ner på listan men ändååå, jag vill att mina snygga listor ska vara perfekta och att jag inte ska kryssa i fel:rage::down:

Du behöver tipp-ex!
 
Stör mig också på att jag fortfarande inte vet vad jag vill jobba med i framtiden. Den utbildning jag går är inte heller direkt spot on.
 
Jag irriterar mig på zoom.

Min vanliga dator är en stationär utan mic och kamera. Jag har en kommunal padda och en mkt gamma liten laptop.

Den stationära kan jag ju inte använda. Kommunala paddan hävdar att länken inte leder någonvart och det lilla laptopen hackar och krånglar. :meh:
(Kommunala sammanträden sköts via Teams och funkar utmärkt på padddan).
 
En bekant på min FB lägger ut en bild på en nyköpt släde hon ska ha till sin häst. Hon får kommentaren "En sån skulle jag vilja ha i trädgården och dekorera med blommor".
Alltså vad är det med folk och dekorera körredskap med blommor?
Jag har en halvrisig vagn som jag försökt sälja i två år, som jag tycker att är jättefin. Inget napp och nästa år måste den flyttas. Det kommer nog hamna blommor i den så får den fortsätta förfalla. Samma sak med risslor i behov av renovering, det finns ingen som är intresserade av jobbet och förvaringsutrymmen är ofta begränsade.
 
Jag irriterar mig på zoom.

Min vanliga dator är en stationär utan mic och kamera. Jag har en kommunal padda och en mkt gamma liten laptop.

Den stationära kan jag ju inte använda. Kommunala paddan hävdar att länken inte leder någonvart och det lilla laptopen hackar och krånglar. :meh:
(Kommunala sammanträden sköts via Teams och funkar utmärkt på padddan).
Jag ser inte fram emot ett möte jag ska ha imorgon via Skype. Datorn hävdar bestämt att Skype inte funkar och att min organisation valt att använda Teams istället. Ja, VÅR organisation ja - men de jag ska ha möte med vill använda Skype.
Var ett himla krångel sist vi hade möte :(
 
Här kraschar det också. Jag trodde min telefon börjat ge upp för gott men då är det något större fel alltså.
 
Telefonmöte med läkare för att be om förnyade recept och ökade doser på dotterns allergimedicin. Eftersom det är en väldigt kraftig jordnötsallergi hon har, med stor risk för anafylaktisk chock, så var jag extra noga med att fråga om vilken av de två medicinerna som jag skulle få i henne först när vi fick allergin konstaterad. Läkaren som vi träffade då sa att medicin B var den som var akut. Så jag har haft medicin B med alltid, i min nyckelknippa.
Nu visade det sig att det är medicin A som är den akuta, annan läkare med bättre koll. Så i tre år har vi haft fel medicin med när vi har varit out and about... :mad:
 
Samma här! Undrar om det är något större systemfel?

Här kraschar de också!
Så bör vara något fel..

Här kraschar det också. Jag trodde min telefon börjat ge upp för gott men då är det något större fel alltså.
Konstigt.

Min mobil har velat uppdatera ett tag så nu ska den få uppdatera i natt så får jag se om felet försvinner. Det är sjukt irriterande att få kraschrapporter hela tiden när jag skriver.
Här kraschar inget, peppar peppar. Android eller iOS?

Inte här heller. Android (Samsung).
Jag har Android (Samsung)
 
Konstigt.

Min mobil har velat uppdatera ett tag så nu ska den få uppdatera i natt så får jag se om felet försvinner. Det är sjukt irriterande att få kraschrapporter hela tiden när jag skriver.



Jag har Android (Samsung)
Nu har jag uppdaterat telefonen men den fortsätter att krascha i ett kör. Fan.
 
Nu har jag uppdaterat telefonen men den fortsätter att krascha i ett kör. Fan.
Min har också problem, sen igår em. Hjälpte att ominstallera apparna. Får fortfarande upp kraschrapporter dock när jag går in i apparna som haft problem. Det bara blinkar till i nedre delen av skärmen. Störigt med blinkandet men nu funkar apparna iaf :p Har också en samsung-telefon.
 
Min har också problem, sen igår em. Hjälpte att ominstallera apparna. Får fortfarande upp kraschrapporter dock när jag går in i apparna som haft problem. Det bara blinkar till i nedre delen av skärmen. Störigt med blinkandet men nu funkar apparna iaf :p Har också en samsung-telefon.
Läste på aftonbladet nyss att Android har problem med sina appar.. Får hoppas det löser sig snarast.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
96 490
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 902
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 483
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 508
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp