Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöver köpa en ny biodlaroverall och jag vet inte vilken storlek jag behöver. Magen behöver få plats.
 
Ja ja nämen jag tar väl och stör mig på munsår igen då. Jag fattar ingenting - det är andra gången på en månad jag får det nu! Hade det massor upp till 20-årsåldern ungefär, men sen dess har det kommit max en gång vartannat år. Tills nu alltså, när kroppen slår till två gånger inom tre veckor. Denna gången är det en riktigt jävlig variant dessutom och jag trivs bäst om jag slipper le, prata, eller överhuvudtaget röra på läpparna just nu. Flytande föda känns lockande (och därför har jag just sörplat i mig lite smält glass). STACKARS MIG! 😭
Oväntat extra störningsmoment som kommit av detta: 2021 innebär inte munsår bara att jag ser förjävlig ut och har ont - det innebär också att jag inte kan gå och handla eftersom det krävs munskydd i affären, och jag inte kan ha munskydd just nu på grund av ovan nämnda munsår. Tur jag har en sambo som kan springa och handla åt mig istället 🙄
 
Oväntat extra störningsmoment som kommit av detta: 2021 innebär inte munsår bara att jag ser förjävlig ut och har ont - det innebär också att jag inte kan gå och handla eftersom det krävs munskydd i affären, och jag inte kan ha munskydd just nu på grund av ovan nämnda munsår. Tur jag har en sambo som kan springa och handla åt mig istället 🙄
Skulle tipsa om munsårsplåster men jag får bara nya munsår i kanten av plåstret.
 
Skulle tipsa om munsårsplåster men jag får bara nya munsår i kanten av plåstret.

Samma här! Jag provade det en gång och aldrig mer!

Samma här... i mitt fall gissar jag på att jag är överkänslig mot häftmassan, jag måste vara jätteförsiktig med vilka plåster jag använder annars får jag en reaktion på dem. Min kropp är lite av ett måndagsexemplar :meh:
 
Att det sista som hände under fredagseftermiddagen var att mitt mailsystem uppdaterade sig och inte skickade iväg mailen jag skrev.

NU, på måndag morgon skickades mailen automatiskt istället i samband med att jag öppnade inkorgen.


Jag har nu börjat veckan med att klockan 07:02 önska tre av våra kunder en trevlig helg :meh:
 
NU vill barnets förskola veta när hon vill vara ledig i sommar :arghh::nailbiting:. Jag förstår såklart att de vill planera sin semester osv, men jag har ju för tusan knappt planerat hur jag ska vara ledig i påsk än :o
 
NU vill barnets förskola veta när hon vill vara ledig i sommar :arghh::nailbiting:. Jag förstår såklart att de vill planera sin semester osv, men jag har ju för tusan knappt planerat hur jag ska vara ledig i påsk än :o
Oj! Vi fick påminnelse om påsk nu. Det känns ju rimligt ändå :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
95 96 97
Svar
1 936
· Visningar
96 628
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 912
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 486
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 517
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt
  • Kan man ens göra rätt längre?

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp