Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på min granne i lägenheten ovanför. Vet inte om de spelar tv/data-spel eller om de kanske kollar på nå sport. Kommer brölande skrik med jämna mellanrum från strax före 15 idag, de låter fortfarande, låter som att de sitter i min lägenhet och låter 🤬😏
/passivt aggressiva grannen som lider i tysthet på våningen under
 
Stör mig på min granne i lägenheten ovanför. Vet inte om de spelar tv/data-spel eller om de kanske kollar på nå sport. Kommer brölande skrik med jämna mellanrum från strax före 15 idag, de låter fortfarande, låter som att de sitter i min lägenhet och låter 🤬😏
/passivt aggressiva grannen som lider i tysthet på våningen under
Lider med dej 😞
 
Stör mig på min granne i lägenheten ovanför. Vet inte om de spelar tv/data-spel eller om de kanske kollar på nå sport. Kommer brölande skrik med jämna mellanrum från strax före 15 idag, de låter fortfarande, låter som att de sitter i min lägenhet och låter 🤬😏
/passivt aggressiva grannen som lider i tysthet på våningen under
lider med dig, har haft väldigt störiga grannar under i 2 år....

-och på det temat, igår hände något sjukt oväntat!
Störiga grannarna kom upp och knackade på, behövde hjälp av sambon med ett par saker till sin försäljning (🥳), var trevliga - och avrundar med att be om ursäkt för att de stört oss under tiden de bott här och att det inte ska vara några fler fester fram till deras utflytt. Whaaaaaaaat?! :eek::eek::eek::eek:
Jag var i stallet så missade detta och det grämer mig, men det var väldigt intressant att höra om iallafall.
 
lider med dig, har haft väldigt störiga grannar under i 2 år....

-och på det temat, igår hände något sjukt oväntat!
Störiga grannarna kom upp och knackade på, behövde hjälp av sambon med ett par saker till sin försäljning (🥳), var trevliga - och avrundar med att be om ursäkt för att de stört oss under tiden de bott här och att det inte ska vara några fler fester fram till deras utflytt. Whaaaaaaaat?! :eek::eek::eek::eek:
Jag var i stallet så missade detta och det grämer mig, men det var väldigt intressant att höra om iallafall.

Kors i taket :D
 
En kompis vill ha tips på bra serier, inte alltför långa. Jag tänkte tipsa om en bra engelsk serie i några avsnitt som berättar om ett antal mord som hänt i verkligheten - men jag kommer inte ihåg vad den heter.....arghh.

Där det verkar som om vuxna dottern i familjen hade mördat sina föräldrar och sedan tagit sitt eget liv.
Hennes bror ärver allt men en släkting opponerar sig.
En polis tycker att det är något som inte stämmer osv....och fortsätter nysta trots att han blir tillsagd att fallet är nedlagt.
Någon som känner igen min luddiga beskrivning?
 
En kompis vill ha tips på bra serier, inte alltför långa. Jag tänkte tipsa om en bra engelsk serie i några avsnitt som berättar om ett antal mord som hänt i verkligheten - men jag kommer inte ihåg vad den heter.....arghh.

Där det verkar som om vuxna dottern i familjen hade mördat sina föräldrar och sedan tagit sitt eget liv.
Hennes bror ärver allt men en släkting opponerar sig.
En polis tycker att det är något som inte stämmer osv....och fortsätter nysta trots att han blir tillsagd att fallet är nedlagt.
Någon som känner igen min luddiga beskrivning?
White house farm?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
96 97 98
Svar
1 948
· Visningar
97 405
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 932
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 505
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 545
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp