Stockholms! Vilka ska dit?

Sv: Stockholms! Vilka ska dit?

Vem/vilka stod bakom hederspriserna?

Så lite så Murry, jag borde kanske ha stannat kvar och filmat i stället för att ha vart på DRK och sätt de två sista dressyr klasserna :p

Wasa Kredit och Prisextra.
Men från Prisextra var det bara vinnaren som fick pris tror jag.

Wasa kredit bla. En matvarubutik också skulle jag tro iom div. rivare, skalare och smörknivar. :angel:

Okej, Hästgallerian/Lotta Bonnier stod för hederspriserna på DRK.

Murry: Be henne ha ett stativ nästa gång :p

Vi fick jättefina priser, snyggt täcke, lyxrosett & plakett :)
Men jag vet inte hur en vilsen norrlänning skall hitta till Östemalms prisXtra för att handla upp femhundringen :angel:

Du skulle gett den till mig :angel:
Fick du någon bild på bruna kusar att vifta med framför Novali?

Sal: Skulle nog inte hjälpt med stativ tyvärr, eftersom hon inte fattade de tekniska grejerna :p

Här är lite ur Lasses dressyr: http://media.putfile.com/SFK-86
Har lite bilder på dressyren från debutanterna kan ladda upp senare.

Nog bäst att ta det på sandlådetråden...

KL

MEN otroligt mycket fel i banhoppningen??? Inga nollor i Lätt klass, och ett fåtal nollor i både debutantavdelningarna?

Berätta, vad var det som ställde till det så?

Hört talas om GPS???:devil:

Lustigt att du nämner det, våra härliga "Crazy" bovärdar tyckte vi skulle skaffa GPS och åka genom nån Liljeskog bakom muséet till tävlingsplatsen, men inte skall man väl missa chansen att glida från Norrtull på Valhallavägen - Lidingövägen med skitig hästfinka :angel:

KL

MEN otroligt mycket fel i banhoppningen??? Inga nollor i Lätt klass, och ett fåtal nollor i både debutantavdelningarna?

Berätta, vad var det som ställde till det så?

Så här är det med "Ryttis". Det är en gigantisk hoppbana som böljar upp och ner (Strömsholm... släng dig i väggen) så hur fokuserade blir våra fälttävlanshästar.:angel: Har man sen lite glesa räcken på flata skållor så blir det så här :crazy:
Det var faktiskt 3 nollor i 1.oo m klassen, men det syns inte så tydligt på listorna för det står ingenting istället för 0
Så det var absolut inte svårt byggt utan banan + atmosfären får hästarna lite "övertända" ;)

Haha det va visst femtielva :p (nästan)
Du fick avlägga rapporten igår istället :D

Off topic:
Cronis du är ju störd :p ..men det vet ju jag och din syrra gemfört med stackars buke personer i den här tråden som ev. tycker att du är normal :p

Men alltså hederspriserna?! En bok om de 10 (eller 20??) bästa matsvamparna, kan ju vara bra om jag tänkt sluta med ridsport och byta hobby. Eller varför inte en kålrotsrivare.

Grattis! :bump:

Vad taffliga priser, när jag kom tvåa där för ett par år sen fick jag bla ett presentkort värt 500:- på Prisextra tror jag det var.
Skitbra, alla äter ju! :D

Den som vann då har jag för mig fick nån massafebehandling och grejor, lite roligare än det man får till vardags.

Lustigt att du nämner det, våra härliga "Crazy" bovärdar tyckte vi skulle skaffa GPS och åka genom nån Liljeskog bakom muséet till tävlingsplatsen, men inte skall man väl missa chansen att glida från Norrtull på Valhallavägen - Lidingövägen med skitig hästfinka :angel:

*F* oxå att jag inte stod på mig med Liljansskogen då hade du åkt förbi prisextra som ligger precis bredvid Ryttarstadion och kunnat handla med dig veckoransonen av mat:crazy:. Förresten grattis:bump::bump: jag hann ju inte gratta ordentligt. Ni är så välkomna tillbaka.

*kl*

Nu har bilderna från helgen kommit upp på www.esongson.se också.
Vad hade ni för startnummer så man kan kolla? :)

Tyvärr fanns det inte så många bra bilder på mig själv :/, startnummer 319.

Massage skulle nog både jag och mamma behöva efter att hanterat Lasse i helgen. Min nacke är helt låst av spänningar.
Tack!

Off topic:
Cronis du är ju störd :p ..men det vet ju jag och din syrra gemfört med stackars buke personer i den här tråden som ev. tycker att du är normal :p

Du är så jävla taskig :rofl:

Älskar dig oxå, din störda jävel :D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 365
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar