Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du red ju klass 3, jag red klass 2. 5:an i min klass känner jag sen tidigare, visserligen är det också en fux men nej, inte du
Tack Christian!
Vi fick jättefina priser, snyggt täcke, lyxrosett & plakett
Men jag vet inte hur en vilsen norrlänning skall hitta till Östemalms prisXtra för att handla upp femhundringen
Hört talas om GPS???
KL
MEN otroligt mycket fel i banhoppningen??? Inga nollor i Lätt klass, och ett fåtal nollor i både debutantavdelningarna?
Berätta, vad var det som ställde till det så?
Men alltså hederspriserna?! En bok om de 10 (eller 20??) bästa matsvamparna, kan ju vara bra om jag tänkt sluta med ridsport och byta hobby. Eller varför inte en kålrotsrivare.
Lustigt att du nämner det, våra härliga "Crazy" bovärdar tyckte vi skulle skaffa GPS och åka genom nån Liljeskog bakom muséet till tävlingsplatsen, men inte skall man väl missa chansen att glida från Norrtull på Valhallavägen - Lidingövägen med skitig hästfinka
Off topic:
Cronis du är ju störd ..men det vet ju jag och din syrra gemfört med stackars buke personer i den här tråden som ev. tycker att du är normal