Sv: Stockholms! Vilka ska dit?
Då vet jag vem du är. Delvis red vi fram till dressyren samtidigt och sen gick jag förbi dig efter hoppningen när du red dressyren och min häst skrek väldigt vackert, minns att jag undrade om jag nästan störde/skrämde din häst för hans gaperi.
Hur gick det för dig? var du felfri i hopnningen?
Jag hörde inte att din häst skrek
Tror inte pållen min brydde sig så mkt heller. Han var som en bomb igår och rädd för allting. Höll på att sticka med mig när vi skulle öka galoppen på framridningen.
Precis när vi skulle in på banan får han för sig at en gråvit fluffig hund med massa päls var ett monster!!
Så dressyren blev otroligt spänd, men jag är faktiskt nöjd. Oftast tycker han dressyr är aptråkigt, blir lång, seg och framtung. Nu gick han lite mer som en stjärnkikare ibland men pinnade iaf på.
Fick en sjua på mellangaloppen och det har vi då aldrig fått.
Hoppningen var han kanon i, bjöd på lite väl bara, men otroligt roligt att rida på gröna banan! Fick ett bakbensfel där vi hoppade av typ 3 meter före en oxer och inte räckte över med bakbenen.
Jag är nöjd med dagen!
Har dock fortfarande respekt för spetsen.
Sen även det smala hindret med gransris efter trappan kan nog vara knepigt.
Tänkte prova rida med luva på pållen idag, för att få han att fokusera mer på mig och inte allt runtomkring.
Har ju varit diskussioner här på forumet huruvida man får ha det eller ej, men man får väl det kom vi fram till?
Har iaf sett folk rida med luva...