Stockholms! Vilka ska dit?

Sv: Stockholms! Vilka ska dit?

knapp

För Salineros skull kommer nu lite bilder från lördagen. Fotade bara en stund under debutantdressyren, när jag själv inte red.

Ett urval:
15122689.jpg

15122693.jpg

15122698.jpg

15122696.jpg

15122702.jpg

15122704.jpg

Album med resten här: http://www.pixbox.se/alb_show_id572700_page0.html

Haha, vad många bilder du tagit på Emma&Ego! Har du en crush på den hästen måntro?

Du är duktig på att fotografera hur som helst! :)

Tack alla tre! :bow:

Nej, men känner Emma och tog fram kameran egentligen bara för att jag tänkte fota henne när jag ändå hade tid.

Gud så snygg den där mörka hästen var. Härligt att se en lite kurvigare ryttare, (för en gångs skull), sällan man ser någon på tävlingar.

Ja jättesnygg var den. Men den verkade irriterad över något för jag har väldigt många bilder där den gapar mycket.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 365
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar