Stockholms Hundmässa 2012

Philosophia

Trådstartare
Jag kunde inte hitta någon tråd om nästa helg. :) Vilka ska dit?

Jag hade egentligen tänkt att ställa min juniortik, men hon var så himla gänglig när anmälningstiden började närma sig sitt slut så jag bestämde mig för att avstå. Det är trots allt rätt hög anmälningsavgift. Däremot kommer jag och hundarna att stå i rasklubbens monter både lördag och söndag.

Sv: Stockholms Hundmässa 2012

Jag ska dit med min championtik (dsg). Tänkte först anmäla min juniortik också, men hon fyller precis junior och ser ganska skranglig ut så hon får stanna hemma. :)

Nu hoppas jag bara på att det ska sluta snöa. Tänker bila upp från Skåne fredag eftermiddag och tillbaka hem lördag så jag vill INTE ha något väderkaos tack!

Jag är där med min vita herde på söndagen!
Ställer henne (blir intressant att se hur det går då hon är TOTALT urfälld ;) ) och kommer någon gång under dagen stå i rasmontern är det tänkt!

Min Dahlia ska dit (10 månader) men inte jag för jag har två tentor kvar att skriva på måndag och tisdag :(

Jag ska dit och ställa min pomeranian tik, har inga förhoppningar på cert nummer två dock. Är lite less på att ställa, men skulle ändå ha åkt dit och tittat så :)

Om jag mot all förmodan hittar hundvakt så ska jag dit och titta, gå runt bland montrar lite osv. Anmälde inte Wahidah till utställningen, det var ingen idé, så jag håller tummarna för alla vänners hundar istället :D

Funderar fortfarande på om jag ska åka dit och träffa hundbekanta och shoppa eller om jag ska vara hemma och spara pengar.

Jag är där med min vita herde på söndagen!
Ställer henne (blir intressant att se hur det går då hon är TOTALT urfälld ;) ) och kommer någon gång under dagen stå i rasmontern är det tänkt!

Är det sant!!! Då får jag ju äntligen träffa dig igen!!! :love::love::love:

Det här är ju för fan inte klokt. Ser ut som att Troja åkt på våteksem:eek:
Nåt skit har hon i alla fall på ryggen och det jag läst mig till hitills så verkar sannolikheten att det är våteksem störst :crazy:
Får se hur det utvecklar sig under dagen, men med vår vanliga tur ser det just nu inte ut att bli någon mässa ändå...

*kl*
Vi ställer på lördagen. Går ut som nr 3 i ringen, så vi är nog klara vid kvart över nio typ. Sen blir det mest shopping, behöver nytt signaltäcke bl.a.

Jag är där hela helgen! På fredag ska jag bygga rasmonter, lördag ställer jag några hundar och på söndag ska jag sitta i rasmonter och shoppa!

Antingen får mamma ta henne eller så får hon följa med mig och Leia. Det ordnar sig alltid :)

jag tror jag ska ut med dottern och kika på vovvar och shoppa hundbädd. Vovven stannar hemma.

Liknande trådar

Övr. Hund Så, nästa helg är det dags för hundmässan i Älvsjö igen! Vilka bukefalister kommer dit? Ska ni tävla något, sitta i monter eller "bara"...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 540
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Vilka ska dit? :) Ska ni ställa ut eller tävla? Shoppa? Min ena (Winzi) är anmäld i championklass på lördagen. Vi har inte varit...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 041
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 665
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Nästa helg är det dags, Älvsjömässan i Stockholm blir fullproppad med hundar i två dagar! Jag kan därför inte låta bli att vara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 541
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka