Stockholm horse show 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stockholm horse show 2008

Jag ska dit på fredagen :D

Jag ska handla:
Schabrak med brodyr
Transportskydd
Ridspö
Tyglar
Stigläder
Och mycket mer som jag inte kommer ihåg :D

Det skall du göra direkt i morgon om Ni är många som ska gå för jag hade svårt att få biljetter när jag bokade i slutet av augusti. Iofs bara till dressyr specialen men ändå han som satt på andra sidan glaset sa det att det var en oehörd åtgång i år av biljetter.

Men vi bokar via Agria så då är det lugnt, de biljetterna släpps inte förän senare :D

Jossan: Nej vi skall göra det, hör av mig :)!

KL.

Jag vet inte riktigt vilken dag jag ska dit men ska iaf handla
- Regntäcke
- Schabrak i Agrias färger
- Repgrimma med rep som det är tyngd i

och sen kommer jag handla en massa skit mer .. är bra på det och har en mamma som är villig att betala :D (oftast iaf .. :p)

Förra året "råkade" jag smyga in på själva föreställningen innan våran och se töltfinalen :angel:

Jag ska gå på barnmatinén med kusinbarnen på lördagen och sen på söndagen.
Vi får se om det blir lite shoppande.

Jag vill dit på fredagen och kolla när Anky ska ha clinic. Men tyvärr kan ingen följa med mig så de blir inget för min del. Vet ni om dom brukar visa hela showen på nån tv kanal? Eller är det bara vissa delar dom visar?

Vi ska dit på Fredagen jag och girlsen, tar Bosses stooora Bmw så vi får plats med alla saker vi ska handla,

Tanken är väll att ja ska köpa

*Nya tävlings schabrak med brodyr till Tille, Skári och Gló*
* Två vintertäcken med hals str 125
*Ett hösttäcke
* Två fleecetäcken med brodyr
* Ett tävlingsträns till Skári
*Ett balansspö
*Transportskydd helst i blått och gult som de andra jag har hemma, mina hästar vill ju vara lika (Hmm kanske matte som vill ha de så) ;P
*Läderboots till Tildris
* Den där superbästa läderfettet

Och julklappar till alla hästmänniskor hade ja tänkt =)

Sedan blir det säkert en massa impulsköp, oj det blev en hel del

tängte kolla mest på showen men ska köpa en tomteluva till GodaXD i paousen och ett vitt tävlings schabrak eftersom det förra blev för litet!:D

jag ska dit fredag 15-17.30, och lördagen 19-23
men såklart jag åker dit för att se islandshästarna :D
och det blir nog en hel del handlande också (;

*kl*

Om ni ska se showen, glöm inte att heja extra mycket på Wångens kadriljteam ;) Några av travhästarna i vårat stall är med, bara synd att man inte har tid att åka dit.

Jag ska dit på lördagens kvällsshow! Men åker dit tidigare så man hinner shoppa lääänge innan! ;)

Ska dit imorn kväll, fredag :D Hade inte tänkt att gå först, ska se ACDC och Metallica så jag tänkte skippa Globen men så fick pappa erbjudande om två biljetter för en så why not:angel:

Ska handla lite, får se har inte räknat med att handla så mycket.. Men ska försöka få med mig hem ett pullarträns och ett transporttäcke med brodyr :D

Jag ska gå idag fredag och på söndag. Jag tror att det blir en del handlande, två täcken ska jag köpa iallfall.

KL

Vet nån när islandshästarna sänds på tv? 15.30 på lördag läste jag på Gnägg, stämmer det tror ni? Är det bara på lördagen? Blir det kadrilj bara eller nåt roligare?

SVT24 sänder idag kl 15.30-17.30 tror jag det var och lördag från 15.30. Söndag sänder de nästan hela dan!!!!:banana::banana::bump::bump::bow:

SVT24 sänder idag kl 15.30-17.30 tror jag det var och lördag från 15.30. Söndag sänder de nästan hela dan!!!!QUOTE]

Usch vad besviken jag blev när jag insåg att jag hade sett fel i TV-tablån om idag.... Det är ingen sändning idag!!!:cry::

De diskriminerar islandshästarna!!! Jag som inte ska gå i år för första gången på länge och det är enbart för att det är så lite Island i år.:mad:

Ja vet. Hade tänkt fara och kolla, men vart besviken när de skulle vara så lite islandshästar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 616
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar