Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
håller på att skaffa mej erfarenhet kanske, men erfaren inom den här branchen blir man aldrig eftersom alla hästar är olika.
jo, det sitter igentligen för långt ner.. glömde spänna upp det för jag hade haft ett bett i innan..
Det tyckte jag när jag var 14,15 år
tack , men vad tycker du om det andra då?
men ge henne nånting för att hon har varit duktig!
hon har ju inte problem efter det hon lärt hästen att stegra!
ja ha varit medlem har inte alls så länge och de ja ha märkt att i stället för att ge tips och råd då dumförklarar väldigt många varandra! och nu säger ja väldigt många, inte alla! och de är något ja inte kan förstå överhuvudtaget!
nånting som gör mig otroligt förbannad rent ut sagt är att det är faktiskt inställningen som speler roll! inte metoden! för att alla metoder kan missbrukas!
Det är klart att folk i den åldern kan ha ansvar, men personligen tycker jag inte man ska lära hästar "farliga saker" eftersom man itne har den kunskapen/det sättet att se på saken när man är i den åldern.
Egentligen bör man inte lära en orutinerad häst "nått" alls utan upsikt av kunniga vuxna.