Startlista bruksprovet

Sv: Startlista bruksprovet

Ska jag hålla en extra tumme för Just for fun? ;)

Jag ska försöka ta många bilder, har ju tänkt ta med mig mina båda kameror i alla fall - sedan får vi se hur det blir med fotograferingen. :)

Det skall jag med, vore kul med en godkänd isabell nu. Är ju några år sedan. Fota måste ni göra. Har Görel pratat med dig om kaffe hos mig på vägen ner?

Ja, det har hon och jag vill gärna hälsa på hos dig (har inte så mycket annat att välja på - det är ju Görel som kör :D ).

Vore jätte kul om ni kunde stanna till på vägen och dricka en kopp kaffe, samt hälsa på hästarna.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 815
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 884
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London