Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Ninni får väl bli lärling hos mig...

Hahaha, akta dig så att jag inte får för mig nått sånt till nästa år... Mooohahahahaha!!! :devil:

*ninni ser för sin inre blick hur Annika plågar henne och gnatar på hennes ridning* :crazy:

-Skrämmande... :D

Så var även Jägers säsongen igång! :) Annie trea idag, Big Size gjorde ett bra lopp men orken tog slut en 100 m före mål tyvärr..

Idag var bröderna brothers ute o sportade på täbys DT

Polar Bear - trea
Attitude By Baby - vann

:bump: :banana:

duktiga pojkar

Helloj , ska någon till jägers på fredag ? Vi har en häst med oss , Soft Pearl . Startar i 6:e löpet .. sedan har vi två på lördagstrion .. Emphasis o Dee En Ay , en riktig galopphelg denna .. ngn som skal¨l till någon av banorna?:rofl:

Min häst Barrier Boris debuterar över häckarna i morgon i Swartlings memorial :bump: :banana:

Grattis #1
Ninni för segern med Apache Run!

Grattis #2 + 3
Annika för andra- resp tredjeplatsen med Funny Pie och Simons Wood!

Idag (Torsdag) Startar Whitelook på jägers i lopp 4 ! :bump: Lite roligt , Whitelou som Jacqueline hade i träning innan startar i samma löp :rofl: Vi får se hur det går ! *håller tummarna*

*kl*

Rapport och uppladdning :D

I torsdags startade Attitude By Baby, han var tvåa, inte mkt slagen.

Två kvalade;
tvååringen Opera Anthem :love: (godkänd)
sjuåringen Casal Velino (cassie ;) ) åter igång efter skada. (godkänd)

På tisdag;
Alaska State
Mellay
Polar Bear
Tragic Love

:bump: :banana: :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar