Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis Ninni, härligt att det går så bra för dig! Själv Hoppas jag att få uppleva min första vinst som tränare i helgen! Har tre goda chanser om fortuna någon gång kunde finna mig! Så snälla alla ni trevliga, håll tummarna! :love:

Vi ska hålla tummarna! ;)

Vi har också chans i helgen- Annie Oakley på Klampen och sedan två på Täby nästa vecka och jag ska rida en! :banana: Skitspår har vi fått dock.. :(

Vi har oxå en på klampen i morgon, Daughter of york. Efter hemkomsten från danmark bär det snabbt av till norge med Scottish Fun och Face the Fact som startar på söndag.

Lycka till med era hästar och med ditt lopp på täby!

Hm, undrar om inte Face the fact kommer att bli slagen av min om jag inte läst fel i programmet:angel:

Så var man hemma i skåneland igen, regnet vräker ner, bakdelen är bortdomnad och hästen är kvar på Angarn för hinderträning en månad... :(

Kul var det att rida men gick inte bra denna gången heller... :crazy:

Hehe, jag ska åka in med min nya i kväll o hoppa inne på täby tillsammans me "din"

Hehe, jag ska åka in med min nya i kväll o hoppa inne på täby tillsammans me "din"

Är banan öppen i kväll? Djupharvning i morse innebar ju stängning... Hmm... atta jag inte tänkte på det, kunde ju ha tagit Missil där då jue...

Åh vad kul, de hade ringt Tommy imorse och varit sååå nöjda med henne :p *stolt skötare*

Tydligen hoppade hon bra iaf! :D Fast d visste jag iof redan.

Du får rapportera sedan! :bump:

*kl*

Nu är det nervöst må jag säga....
gissa vem som startar på fredag?

ledtråd:
<--- så ser hon ut

häckbanan var öppen på morgonen + mellan 4-6 sen va dt öppen för ridhästar efter kl6

det förstår jag...nästan som nobelpriset ;) :p

själv är jag BARA nervös...
inte likt mig...men så är det.
Fast i fallet med just denna damen släpper allt när jag kommer till stallet samma dag. man FÅR inte vara nervös i närheten av prinsessan nämligen :o :p

N.E.R.V.Ö.S! :crazy:

Grattis Ninni, snart är ni först! ;)
Klippt från Ronden:

Lira nästa gång
* Missil (8) har visat uppåtgående form på sistone och har en god spurt att tillgå. Han (?) verkar allround över distanser och klarar dessutom både gräs och dirttrack. I passande sällskap så...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobbet startar i morgon
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar