Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Klippt från Ronden:

Lira nästa gång
* Missil (8) har visat uppåtgående form på sistone och har en god spurt att tillgå. Han (?) verkar allround över distanser och klarar dessutom både gräs och dirttrack. I passande sällskap så...

Ooo! Fler som upptäckt fina Missil (Sto) ... *lyrisk*
Jajamensan, den 26e smäller det! Amatörlopp +10kg (Missil 62kg). Fast kanske det inte blir något vidare odds dårå....

GRATTIS Calle & Petit Minou till segern i köpenhamn!!!

Ursprungligen postat av Annika Källse
GRATTIS Calle & Petit Minou till segern i köpenhamn!!!

Tusen tack! Lilla Fröken Skutt sprang som en skållad råtta och var MYCKET nöjd med sig själv efter loppet. :bump::bump:

Stackars Sune tappade en framsko och tappade benen alldeles i svängen men kom igen på upploppet och blev 6:a, bara slagen med 2,5 längder i mål. Nu gäller det att få på en sko på det som är kvar av foten.:eek:

Hovisen var i Falsterbo och kommer inte förrän i morgon så jag har ingen prognos ännu. Håll tummarna!

Instämmer i gratulationerna:banana:

Själv har jag två kvalhästar till jägers på fredag, hoppas att de två "gossarna" uppför sig!

Tack! Lycka till med småkillarna!

PS. Hovisen var där och slog på Sune skon i middags och han blev mycket lättat när han såg att det varit ganska mycket "hippokondri" i min desperation :o

Tja, bebis o bebis. Jussi är 4:angel:(Den andre är en barnslig 3åring iallafall) men tack för lyckönskningarna, de behövs!

Tja, bebis o bebis. Jussi är 4:angel:(Den andre är en barnslig 3åring iallafall) men tack för lyckönskningarna, de behövs!

Såg i programmet att den ena är efter Secret Companion, henne brukade jag rida när hon var tvååring. Är det hennes som är barnslig? Hon var groteskt tittig minns jag....

Äntligen, satt hårt inne (väntat 3år..) men nu har vi prickat in första segern!
Face the Fact i norge den 26e!:bump:

Nix, min är en Inchroryavkomma:angel:

Aha! Men den stod Janne som tränare för så jag gissade att det var du som hade två amatörtränade :o

Orkade inte stanna kvar och titta för jag var dyngsur efter att jag assisterat SATF's prisutdelare i regnet. I kjol och nylonstrumpor :eek:

Han måste ha kvalat klart godkänt av placeringen att döma. :bow:

Jo, Janne har bägge mina ett tag. Det har gjort dem gott att stå på banan. De skötte sig båda utmärkt i kvalet trots skyfallet.:banana:

Tack så mycket! Det värmde underbart med den här segern efter diskningen som drabbade hästen starten innan som trea med en halv längd. Stack ut hakan lite i interjuvn innan loppet att hästen lätt varit trea sist trotts felaktig spöanvändning vilket inte skilljedomstolen hade tyckt. Skönt att han vann fint utan spö nu..

På torsdagen den 9 Augusti startar en ny Holma generation. Denna gången Holma Ivory. Hon är efter Inchrory och hon föddes den 9 Maj 2005 och ska nu starta i Zoot Zaid Loppet på lunchen. Jockey kommer att vara Ivan Lopez (om allt går som de ska). Hon kvalade för nån vecka sen och kom trea. När startboxarna öppnades så fatta hon inte vad hon skulle göra men när hon såg att de andra va borta så satte hon fart.
Gick från två hästlängder bakom näst sista till trea (7 hästar) och hon var inte ens trött. My honey is the best!

Woohoo

Pussar

Senast ändrad av en moderator:

Equip Hill vann Skandinavian open!!! :bow: :bump: :banana: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobbet startar i morgon
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar