Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis Ninni!

9 ATTITUDE BY BABY (2,79)
Ninni Westerlund
2000 dt SM FÖR AMATÖRRYTTARE
Täby, lopp2 28/8

Tack alla! Jag e helt färdig.... Men speedad som vanligt efter loppen... Fy så hårt det är att ställa klockan på 04.50.... *buuääää* Men hoppas på tårta hoss Malmborgsarna i morgon :D

Hihi NinniW vann! :bump: *Lätt lyrisk* GRATTIS! :D

Tack alla! Jag e helt färdig.... Men speedad som vanligt efter loppen... Fy så hårt det är att ställa klockan på 04.50.... *buuääää* Men hoppas på tårta hoss Malmborgsarna i morgon :D

Grattis med segern på guldpojken Ninni :banana: :)
Spara lite tårta tills på fredag va ;)

Tack alla!!!

Familjens lilla terrorist poserar bredvid SM-Hästen...
SP_A0355B.jpg

Grattis med segern på guldpojken Ninni :banana: :)
Spara lite tårta tills på fredag va ;)

O ja, jag sparade faktiskt en bit.... =) Men tyvärr riskerade den biten nog livet ganska så omgående efter att jag gick därifrån... Men jag försökte faktiskt!!!

Haha man vänjer sig... :devil: Min klocka har stått på det de fem veckorna jag har jobbat och nu är den tillbaks på det igen.. :crazy: Huga mitt i natten egentligen... :angel:

Nä man vänjer sig ALDRIG! *lider*
Eller seriöst, de flesta gör verkligen det, men inte Ninni inte... *lider*
Fast senast jag va i USA var alla jätte imponerade över att jag klarade tidsförskjutningen så bra. Så troligtvis är inte problemet morgnarna, utan att jag går på Amerikansk tid!!!

Tack så mkt:) ja va först, ja va först!!!:banana: de va länge sen hehe

Grattis Jennie!!! Det var du värd!:bump::bump::bump:

Vi älskar dig för våra 2:a och 3:e platser också! Men det skulle sitta fint med en seger såsmåningom, eller vad säger du om det!?

Du inser väl att du är bokad hela nästa hindersäsong...:angel:

Stor grattiskram!

Vi tar dom på cup-dagen ;) Turtle Turmoil kan inte få vinna HELA tiden ellerhur? (dock glad för dannes skull) Fast den här gången kommer du vara på plats och heja fram oss:bump:

Klippt från Ronden:

Lira nästa gång
* Missil (8) har visat uppåtgående form på sistone och har en god spurt att tillgå. Han (?) verkar allround över distanser och klarar dessutom både gräs och dirttrack. I passande sällskap så...
Nu har det hänt!

Grattis Ninni och Missil!

Grattis ninni! Men också ett stort grattis Camilla till din fina "Balle" avkomma vilket fint löp han gjorde, hade han inte varit tvåa utan störning?

/Gabrielle

den 13:e startar teletubbie igen. går hon lika bra som förra veckan, så finns det en stor chans!!!!!:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
196
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka