Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jag har ju redan terrat dig med sms o så... men grattis igen!!!!

Åter igen tack alla! :)

Å ja, banan var ingen vacker syn....

idag vann Mount Alexander på täby :bump: :banana:

grattis malmborgs o Ivan! :D

Missil såg fin ut Ninni! lite spurt i damen såg det ut som! :)

Ja det blev en liten rysare på slutet med Tarrjoo men pojken tog hem det :)

idag vann Mount Alexander på täby :bump: :banana:

grattis malmborgs o Ivan! :D

Missil såg fin ut Ninni! lite spurt i damen såg det ut som! :)

Ja, vist såg hon fin ut! Jag räknade med att hon skulle vara på pengar (besviken annars pga. det "dåliga" sälskapet), men inte att hon skulle se och kännas så fin. Hon är väldigt tunnt jobbad, loppet var lite kort (gick lite fööör fort i början), hon hade massa bly att släpa runt på och hon hade inte startat på 9 månader! Men hon fick faktisk klart godkänt!

Det har ju alldrig varit något fel på henne, bara att hon inte fattat att hon skulle kämpa, men i dag så kändes det som att poletten föl ner typ 300hemifrån...

Kramiz på er alla!

Tack Tack!

Alltid skönt när hästarna tjänar pengar :cool: Men jag trodde minst på Simon av mina idag, hoppades på en tredje/fjärde plats. Men det är tur att man kan ha fel ibland!

grattis till lilla bebis!!!!! såg bilderna (tänkte på det här om dan å googlade lite ;))

fyndigt namn oxå ;) hehe... blir det föl på running till nästa år igen eller?

Det kommer nya bilder så fort jag hinner lägga ut dem!

Running For Me får gå tom i år så får vi se om vi ger oss ut på stora äventyr nästa säsong och kanske betäcker i england eller nåt.

Grattis igen Ninni till andra platsen på Sicilien! Annika kunde inte fått en bättre ersättare:bow: men nu är det din tur att ta ut proffslicens o ge oss yngre en chans;) :D

Grattis igen Ninni till andra platsen på Sicilien! Annika kunde inte fått en bättre ersättare:bow: men nu är det din tur att ta ut proffslicens o ge oss yngre en chans;) :D

Hahaha, tack! Men proffs... Hmm... Då får det nog allt gå ännu lite bättre här hemma först...

Hon ser lugn ut så länge man håller sig på behörigt avstånd... Man får inte pilla för mycket på Runnings fölis för då blir hon arg:devil: ...

Ninni får väl bli lärling hos mig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund

Hästrelaterat

Omröstningar