Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tack!

Det stämmer jag har en som jag red in samtidigt med årets tvååringar. Han cantrar nu lite lätt och siktar på start framåt våren om allt fungerar. Sharamaz är uppfödd på Gotland har jag hört! Det kommer mer bilder på honom på min hemsida så fort jag hinner, den som ligger ute nu är inge bra...

Jättestort GRATTIS till Camilla M... för 1:a, 2:a och 5:e platsen i dagens arablöp på Täby!!!:banana::banana:

Inte ofta sånt inträffar.. må jag säga!:cool:

*kl*

Starthästar på söndag ( spännande, spännande)

Alaska State
Mount Alexander
Douanier

:bump:

Mycket bra resultat idag tycker jag ( trots den sörjiga banan)

Alaska State vann och gjorde ett väldigt fint lopp
Mount Alexander blev tvåa och jockeyn var ganska nöjd
Douanier visade att han gillar Yvonne och att hon sannerligen kan plocka fram det bästa hos en annars lite oärlig häst.-- - tvåa slagen huvud.

:D

Hade velat se Alaskas lopp :) men naturligtvis så har det kluddats på TGs hemsida så det är fel lopp som visas... *iriterad* har mailat om det, men inget någon orkat att göra något åt... synd... Ingen bryr sig om en halvblind amatör förpassad till boxvila i en hel vecka... *tycker synd om sig själv* Såg dock fiiina Alex, men han såg lite stapplig ut på slutet tyckte jag... :crazy: Fel galopp oxå på upploppet tills typ 50 hemmifrån. Men viktoria sa att han var ok efter så det var väl för väl...

MalanMjöl; Tacktack :) dock var det ju inte MYSIGAST att vara på banan igår i det ruskiga vädret... många strykningar o så...

Hade velat se Alaskas lopp :) men naturligtvis så har det kluddats på TGs hemsida så det är fel lopp som visas... *iriterad* har mailat om det, men inget någon orkat att göra något åt... synd... Ingen bryr sig om en halvblind amatör förpassad till boxvila i en hel vecka... *tycker synd om sig själv* Såg dock fiiina Alex, men han såg lite stapplig ut på slutet tyckte jag... :crazy: Fel galopp oxå på upploppet tills typ 50 hemmifrån. Men viktoria sa att han var ok efter så det var väl för väl...

MM Alaska såg kanon ut, kom bra ur boxarna o Ivan red honom jättefint o gav honom ett strålande första lopp. Hans aktion är ngt alldeles extra :love:
Jadå, Alex var fin som vanligt, och verkade ok efteråt... :)

Naaw stackars Ninni, vad har du egentligen hittat på? ;)
Fast det är otroligt irriterande med fel repriser.. :devil:

Hallå. Jag kan ju se Alaskas lopp. Det har jag kunnat hela tiden. :smirk: :confused: ^^

Hallå. Jag kan ju se Alaskas lopp. Det har jag kunnat hela tiden. :smirk: :confused: ^^

Jag vet!!! Det e as skumt! Pratade med Viktoria i telefonen samtidigt som hon såg Alaskas lopp, jag kan se alla lopp (utom lopp3) och då står det 14e januari och resultatet stämmer. Men när jag går in på lopp 3 så kommer det upp ett svenskpotten från 17e december!!! Alltså exakt SAMMTIDIGT som andra sitter och ser lopp 3 från den 14e!!! *helt målös* jag vet facktiskt inte hur det kan gå till rent tekniskt...

Som sagt, målös... Någon annan som råkat ut för något liknande???

Jag vet!!! Det e as skumt! Pratade med Viktoria i telefonen samtidigt som hon såg Alaskas lopp, jag kan se alla lopp (utom lopp3) och då står det 14e januari och resultatet stämmer. Men när jag går in på lopp 3 så kommer det upp ett svenskpotten från 17e december!!! Alltså exakt SAMMTIDIGT som andra sitter och ser lopp 3 från den 14e!!! *helt målös* jag vet facktiskt inte hur det kan gå till rent tekniskt...

Som sagt, målös... Någon annan som råkat ut för något liknande???

Förmodligen är det ngn slags cup mot DIG PERSONLIGEN ninni :devil: ;) TG har gått samman o hackat ihop en lösning så du ska få gråa hår...
:p

Förmodligen är det ngn slags cup mot DIG PERSONLIGEN ninni :devil: ;) TG har gått samman o hackat ihop en lösning så du ska få gråa hår...
:p

oja! :cry: O jag som skulle bryta min exil i dag o våga mig ut till typ affären. Men Wipps var det kanoon väder o strålande SOL!?!? Får ju massa ögon droppar efter operationen o bland annat en som vidgar min puppill (ser förövrigt ut som en ailien med ett svart öga) o blir ju jätte bländad bara av att vistas i lägenheten med neddragna rullgardinet! Ingen lunch för ninni i dag inte...Får invänta mörkrets inbrott innan jag går ut... *funderar på om hon blivit vampyr på kuppen*

Förövrigt fungerade det plötsligt nu... Men skumt vardet...

Ninni vågade helt enkelt inte rida mitt monster till häst så att hon såg till att få läkares ordination på sängvilande istället... :angel:

Se till att vara rädd om dig Ninni.. *BASTA*!!!

'Ironi' blandat med 'ALLVAR'!;)
Jag använder dessa droppar några ggr/år också.. usch så jobbigt det är!

Senast ändrad:

Se till att vara rädd om dig Ninni.. *BASTA*!!!

'Ironi' blandat med 'ALLVAR'!;)
Jag använder dessa droppar några ggr/år också.. usch så jobbigt det är!

Tack!
och Hua ja... de ena dropparna har råskumma biverkningar som tex hallucination och paranoia... så självklart känner jag mig inte ensam här hemma... :rofl: Men tror dock att alla konspirerar i mot mig, även minna nya lotsas kompisar...

Förövrigt har jag ganska så kul *drypande ironi* har döpt en mjukistiger som jag fick på sjukhuset till Björn Lind, till min sambos förtret, det är ju en tiger o inte en björn… Men alla som har sätt Björn Lind i spåret vet ju att han borde va en riktig mjukistiger i sängen… :devil:

Helt of topic… Hahaah

Tack!
och Hua ja... de ena dropparna har råskumma biverkningar som tex hallucination och paranoia... så självklart känner jag mig inte ensam här hemma... :rofl: Men tror dock att alla konspirerar i mot mig, även minna nya lotsas kompisar...

Förövrigt har jag ganska så kul *drypande ironi* har döpt en mjukistiger som jag fick på sjukhuset till Björn Lind, till min sambos förtret, det är ju en tiger o inte en björn… Men alla som har sätt Björn Lind i spåret vet ju att han borde va en riktig mjukistiger i sängen… :devil:

Helt of topic… Hahaah

:rofl: :rofl: :rofl: :bump: :banana: :bump: :banana:

tackar ninni, för att du GÖR min dag med såna inlägg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Gravid som "äldre"
  • Leasa eller köpa bil

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar