Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

*kl*

Big Size inkom på en tiondeplats idag! Inte strålande direkt men godkänt, han är ingen sprinter och vi visste att han skulle behövt några fler snabbjobb! Han kämpade hela vägen in i mål och skötte sig annars så! :)

Grattis till andraplatsen med Polar Bear! :)

jo stämmer som malin sa magic är halt på 3 ben.är block halt! trodde inte jag skulle få hem henne igen!:( men hon e en kämpe, och kommer till baka efter vinter!! får vila nu som vi hade bestämt innan detta hände! magic går bäst på 1600-1730, men som malin säger, går kalas bra på längre med! efter vintern får fanta å magic tävla mot varandra igen! ha det bäst!

Nejdå banan tyckte vi om, Noblesse Oblige spurtade till en godkänd 4:e plats:) skönt att hon är på g igen efter skadan!

jo stämmer som malin sa magic är halt på 3 ben.är block halt! trodde inte jag skulle få hem henne igen!:( men hon e en kämpe, och kommer till baka efter vinter!! får vila nu som vi hade bestämt innan detta hände! magic går bäst på 1600-1730, men som malin säger, går kalas bra på längre med! efter vintern får fanta å magic tävla mot varandra igen! ha det bäst!

AJAJAJ! lät inte alls nå bra... men hon repar sig säkert ( och förhoppningsvis) fint efter vilan, o så får hon o fanta ta lite duster till våren ;)
Ha det bra du med, klappa magic :)

nu har jag äntligen fått min tränar licens! så nu har jag teleyubbie i träning! ska vänta lite till med magic, men skriver över henne på mig så snart jag fått mer rutin på det hela!!! alltid lättare att börja med en !!! men det ska bli super skoj!:banana:

Välkommen i "gänget" och ett stort lycka till!
Själv startar jag en den 26e. Skönt att glömma all julhysteri och starta häst istället!'

Även fast jag inte är så "glad" för julen så vill jag önska alla en härlig jul och framförallt ett nytt och framgångsrikt galoppår!

Gabrielle

Tack! Det har varit lite trögt ett par månader med infektioner i stallet men nu kanske det har släppt igen!
:bump: :banana: :bump:

Yes! 1 januari blir jag proffstränare/ jockey. Det ska bli jättekul att satsa fullt ut nu!

Får väl också passa på att säga grattis! Fast det känns lite snöpligt för oss, var ju våran "tur" att vinna idag. Hästen hostade tyvärr efter loppet så troligtvis har han en halsinfektion så hans prestation var mycket väl godkänd då inte den(dom) andra täthästen orkade tempot in i mål.
Får se när vi möts nästa gång ;)
Gott nytt år och lycka till med din sattsning!

Gabrielle

Trist om han var sjuk men du fick en trioplacering i alla fall! Er tur kommer nog snart.

Tempot i fronten var nog lite väl högt från start för att hästarna skulle stå hem. Simons Wood löper ju alltid på speed så han brukar gå bra när det blir lite överpace, speciellt när banorna blir lite mer krävande.

ja, fort gick det för scotte där fram. sancta fox orkade ju inte fullfölja. Dock något förvånad över att scotte bara var slagen med 1,5 längd med tempot som han drog upp från början och en halsinfektion. Men din kom ju ruggigt fort bakifrån. Såg väldigt fin ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka