Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Eko Flamingo vann sin första start :D På jägersro den 22a oktober och Eko Sofitel vann idag på jägersro :D

Tack :) Tyvär rider jag dem inte längre, sofitel är såld och Flamingo är i danmark, men man följer ju dem ;)

tack malin!!! fassen rent vad magic sprang!!! en liten liten bit till !!!(stäckt fram huvudet):bump: så hade hon vunnit... hon är så grymt duktig lilla stjärnan!"!!

Våran lilla scotte (Scottish fun)kom trea igår. (fick dock inte en så passande löpning, han skall gå i spets)Han bättrar ständigt på sin rad sedan vi köpte honom för tre månader sedan( 4a, 2a, 3a). Så roligt nu när han har blivit så fin. Snart borde segern komma.
Min sambo har gjort ett dunder jobb med att få hans kropp och sinne i topptrim!

Stort grattis till er andra!!:banana:

Sa ju till dig att hon har för kort hals! :p :angel:
Haha men hon är superduktig den lilla gangstern! Tycker gott hon kan prata lite med resten nere i galoppstallet.. :smirk:

det hade hon kunnat göra om hon stått där nere!!nu får hon prata alvar med dem ute i hagen i stället!!!;)

tiggertjejen!! ja hon gör verkligen det!! tack :bump:

då var det dags igen för min lilla skrutt!!!! täby 19/11 sex hästar som ska starta! blir hon bland de 3 så är hon med i kraft finalen!!!!
häftigt! den här distansen är lite för kort1350. men hon är snabb ut ur boxarna, och kan nog även finna sig i lite kortare löpp!!! hon har ju trots allt gått bra på allt i från 1200 till2400 m så jag håller tummarna,,, hon känns riktigt kalas fin i träning och sin prestation sist på jägers var toppen! hör ni någon som skriker i lopp 3 är det bara JAG!!!!! hehehe
:bump:

Min ena startar också den 19e fast i lopp5. Visst något täta starter har det blivit men han är så glad och pigg efteråt att han lika gärna kunnat gå ett löp till ... Han går bara i hage och får massage och elterapibehandlingar mellan starterna och mår som en kung. Snart trillar väl ettan in, var i lördags med övervikt bara slagen med nos/huvud från spår elva av victoria street.
Behöver era tummar på söndag!;)

ja nu ska jag åka yill sthlm!!! lång resa , men hoppas att det lönar sig!!! hållnu tummarna!!! :bump:

Någon som vet om det är "riktig" tävlingsdag Söndagen den 10:e på Täby?

Alltså mer är två tre löp?

Är det inte fulla dagar alla söndagar året ut? :confused: Gå in och kolla propparna på täbys hemsida annars!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka