Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

ja, vi får hoppas att du har rätt, jag bara ÄÄÄÄÄLSKAR psyket på den hästen, har jag gjort sedan jag började ta "psykologiska stunder" med henne när hon kom fr england o inte kunde dricka ur vattenkopp.
Vi har kul den tjejen o jag :D

HEJA Fjanten!

*kl*

Tre bukeryttare inom de fem första! Snyggt jobbat!! :D :banana:

Synd att Maggan inte kom till start och kunde ge Fantastic Reign en match! :devil:

Ja det var synd faktiskt, hur gick det med Nicholas???

Jag är dock inte säker på att hon givit lilla Fjanten en match, hon såg ruggigt stark ut idag och behövde nog inte ge allt ens. :D
Men man vet ju aldrig... det kommer säkert fler gånger...

McLarens Sancta såg jättefiiin ut också :)

Pratade med Sandra idag och han bröt benet enligt henne.. :crazy: :(

Haha säg inte det, hon vann med en maaassa längder sist.. ;)

Man grattis till vinsten!

Ja det var synd faktiskt, hur gick det med Nicholas???

Jag är dock inte säker på att hon givit lilla Fjanten en match, hon såg ruggigt stark ut idag och behövde nog inte ge allt ens. :D
Men man vet ju aldrig... det kommer säkert fler gånger...

McLarens Sancta såg jättefiiin ut också :)

Kanal 75 har lite skrivet, länk via TäbyG. Han bröt båda benen i vänster underben, opererades i kväll... Lite tufft va att det i vågrummet lät som att PA var berädd att snabbt som faan väga ut o ta Magic Spell för att rädda spelet. Men tidspressen va för hård...

Och, ärligt talat trot jag Fanta var helt ohotad, hon har alltid varit en klasshäst, de starterna som ser risiga ut i raden då var hon inte ok. Så långhårig hon var och så illa hon rörde sig... Infektionerna och den ruskiga varbölden (har alldrig sätt något så stort!!!) hade klart satt sinna spår. Men det e så kul att se henne så fin och att hon är tillbaka. Klassigare häst får man leta efter...

"tack" eller vad det blir... som sagt inte min förtjänst att det går bra för våra hästar :o menmen, jag är lika glad för det...

men jag är å andra sidan löjlig... kunde typ inte äta ordentligt innan loppet. SÅ FORT fanta hoppade ur boxarna kände jag mig lugn,
f*n vad fin hon är :love:

jag håller med dig om Fjanten, hon visar att det är klass i henne, det är TVÅ "dåliga" starter... då var hon ju bevisligen sjuk... så det är inte mkt med det.

Hon har på 6 starter 67 i seger%... det får tala lite för sig själv ;)

min pålle hade nog nog vatt med om fajten. mötte som sagt bra hästar sist och vann med 12 längder. :devil: det är minsan klass i min häst med!!! :angel:

grattis till vinsten måste jag ändå säga! rätt häst vann nu när inte min pålle var med!!! ;)

Min lilla stjärna Sancta Fox var helt underbar igår, så härligt att se henne vinna hela tiden =)
får bara hoppas att det fortsätter så också ;P
Hon är världens underbaraste

Tack så mycket =D
Aa det hoppas jag verkligen

på torsdag startar red dragon och mellok på täby, önska oss lycka till! :D

:) på tisdag är det dags igen...

Nya friska tag, och en duell mellan Superfantastiska fjant-Fanta ( Fantastic reign) och Magic Spell...
som om det inte räckte med Fjanten får du nu även matchning av RYSSEN Smolgers :devil: (Olga)

Det ska bli spännande :) vi ses där... jag träcker

ja nu får vi allt se!!! min häst har inte löppt på 2 månader, så lite svårt att säga vart hon står någon stans!(känns fin hemma) men om hon löpper lika bra som sist hon startade å vann med 12 längder, så blir det nog kanon bra!!! man kan ju hålla tummarna! :banana: ´tror på min lilla krabbat... vet att hon kan och att hon alltid gör sitt bästa! det är huvud saken. men hon kan ju gott ge fantastic reign en bra match!håller en tumme för er, och två för magic!!! någon av oss kan väl i alla fall ge be my wings en riltig match... skulle vara as härligt.... ha de bra!!!;)

Kul att hon ska starta, hoppas nu det gåt bättre denna gång. Vem ska rida henne?

P-A...per anders gråberg!!håll tummarna för henne!!!!:d

Självklart håller jag tummarna!

btw tigger som aldrig skulle ha ett sto ska kolla på ett:eek::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka