Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

MalanMjöl skrev:
Fina bilder som alltid! :) Grattis i efterskott till vinsterna!

JA, Sofia är så himla duktig och ambitiös! :bump:

Tacktack får man väl säga, även om jag inte kan ta åt mig särskilt mkt av äran :D

MalanMjöl skrev:
Oj oj oj, men hur lyckas man skära sig på en yxa?? :crazy: Men du är iaf den första jag har hört som blivit ihoplimmad.. ;) Haha, shit akta er för Ninni på tisdag! :eek:
Ja meningen va att jag skulle huggaved, men han skära mig på yxan medan jag ställde upp första vedklabben typ… Jo de limmade faktiskt, de ville testa, ganska nytt alternativ till att sy!

Vi får väl rida om det på tisdag! Jag verkar ha hittat tillbaka till min form...

Just det, Grattis Annika!!! :bump:

O Grattis till i dag! Såg loppet ett antal ggr med "PW-kursarna" när vi prata sits i klubbstugan. Huua så lätt du satt in på upploppet medans det reds på flera håll... Vid 350 ser det ut som du skall segla hem det hela. Trotts det slutade med en knapp så är det ju segern som räknas... :crazy: Får väl ta o rycka upp mig så att jag kan gå om dig igen... :devil: Ses!

Glen Parker skulle väl överbevisa mig då jag hade sagt i alla tränarintervjuer att han var tjock och defenitivt behövde löpet... Men han är verkligen dunderärlig, han var bra trött sista biten och troligtvis så sitter det i kroppen idag. Bara att hoppas att han hinner återhämta sig till nästa vecka då han är startanmäld igen men då får Malin Svanberg rida, jag är i tyskland.

magic spell startar den 5 på täby!!! håller tummarna på att det går som sist!!! (att hon vinner) !!! <:bump:

Tack!

Nu är det inte så många deltävlingar kvar i år. USA är nästa i slutet på oktober där ska jag rida 4 löp men bara ett som räknas i världscupen.

Min Midway startarde på Jägersro i fredags (29/9). Tyvärr blev hon bara 6:a på 1000 meter!

White Precordia startade på Klampenbourg idag (Lördag 30/9).

hej någon som ska upp till täby på torsdag? behöver hjälp med att kasta upp jockeyn i lopp 3 ...!!!

hahaha!!! må bäste häst vinna!!!!:angel: ... är glad om hon blir 1, 2, 3... hon mötter bättre motstånd denna gången!! fantastic rein är en av de som jag är orolig för, !!! :cry:

Ja, vi får heja på varsitt håll, och jag hoppas att det visar sig att du hade anledning att vara orolig för henne :p

Ja, vi får heja på varsitt håll, och jag hoppas att det visar sig att du hade anledning att vara orolig för henne :p

Jag smörade in mig i dag hos Palle o Fanta med lite morötter, de ser bra fina ut båda två… Tror Fanta blir en svår nät att knäcka…

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka