Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja friskt humör har hon verkligen!! det är ska man sitta kvar? eller ska man av? men har ju faktiskt inte ramlat av henne särskilt många gånger, hon å jag är ju ett!!!!!!: ja ni får allt ta åt er lite ära!!! ( hon är laddad till max) går allt bra så är jag GANSKA säker att hon är på pengar! men som sagt man vet ju aldrig med dessa djur...
Jag är redan nervös...
Jag blir bara sån här när två av våra startar.... vet inte ens om det är bra eller dåligt...
Det brukar lägga sig när jag kommer till stallet, för MIN sköna böna casal Velino kan man inte gå runt o vara nervös runtomkring.... då går hon i taket...
så jag är lugn tills jag släppt iväg hästen.
grattis till tredje platsen!! hon såg fin ut! jag är hel nöjd med min maggan!!! hon var lugn i ledvolten, och visade allla att hon inte är en (killer maskin!!) som de kallar henne! synd med vädret bara:smirk: var helt dyng sura när vi åkte hem till skåne !!!!!
för vårt stall blev det faktiskt en femteplats ( Mellay), två tredjeplatser ( play Truant och Fantastic Reign ) Jaa man får väl vara nöjd, även om det alltid är roligast när de vinner...
ja det var riktigt äckligt väder, dirttrack ÖVERALLT efter loppet, tillochmed så illa att Fanta LÄT mig spola henne i ansiktet... tillhör inte vanligheterna direkt...
Hon var fin och Ivan verkade ganska nöjd så...
Men.... var det inte Maggan och Olga som krockade i ledvolten, välte träckare osv? Jag flydde tumultet där och hann inte se nr på hästen....
Hmmm Ja hursomhelst,m grattis till femteplatsen. måste väl ha blivit en slant?
Tack så mycket, jo det gick lätt till =) det var inte direkt så förväntat från stallet varken lisa eller alex trodde på henne igår men jag gjorde det, och det visade sig ju vara så att jag hade rätt =D
Jo jag var nöjd med 2a platsen, men mycket vill ha mer, tänk om det bara varit liite längre… =) Men ni som talar om skitigt, ja fyyfaan! Varken Tränaren, ägaren eller Speakern såg vilken häst jag red när jag kom farandes längst ut i banan… Inte ett spår av min vita dress eller vita träns, knappt så att nummervojloken syntes!
nix inte vi!!! men hästen före oss krockade med en fux tror jag!!! om jag inte minns fel!!! är jätte näjd med en femte plats!! blev en ganska bra slant ändå! hon lyckades ju få av tung bandet innan start! typiskt. hon springer bara och leker med den utan och konsentrerar sig inte så bra!!! men hon skötte sig kanon bra där uppe. var faktiskt jätte lugn, presterade väldigt bra för att inte ha startat på 2 månader!! ja fantastic reign såg mycket fin ut! synd att det inte räckte en bit till!!!
Hästnyheter
Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.