Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Funderade på det men det blev lite fel i planeringen.
Skulle va om man går på lördagsgaloppen typ 2 löp, men mer än så orkar nog inte valpisen ändå:)

Whitelook startade på Täby nu i söndags och vann :)

Sämre gick det för Pitch Up .. Mötte tuffa hästar, slutade dock som 5:a ..

magic startarden 17 e på täby!!! kraft final!!! det blir carlos lopez som rider heja heja heja....

Grattis till segern! Vad fin whitelook var. Trevlig häst!
Själv har jag två till start på söndag. Spännande !
Roligt att alla Fredriks kundhästar går så bra!

Han som masserar whitelook och j.h andra hästar.

Chitroon startar den 16/11 på täby .. Sist vann han, möter nästan samma hästar på lördag .. Men vi får se !

Olga och Polar Bear imorgon...

Fast, jag kan tyvärr inte vara där, eftersom jag måste jobba :(

Hoppas det går bra för alla andra också :)

och jag sitter i Skåne.. :angel: Magic har skadat sig i transporten och kan tyvärr inte starta.. :( Lycka till ni med!

gud va tråkigt! hoppas det inte är ngt allvarligt iaf... maggan o Fanta ska ju gå mot varandra i framtiden ;) fast magic har börjat gå på längre? eller har jag hittat på det själv? :)

Har ju inte sett det själv men enligt rapport från sandra har hon trampat av sig båda bakskorna plus en del av hoven på ena benet, och är svullen i nått annat ben med.. :crazy: Men hon repar väl sig så småningom, hovar tar ju tid att läka dock.. :( Hmm beror på vad du menar med längre? :p hon går ju bäst på runt 1600, men har ju gått ändå upp till 2400 med.

(Sandra får själv svara mer utförligt när hon kommer hem igen!)

ok, ja det lät ju inte så bra :(

mm ok, ja det var ju det jag menade med "längre"...Fanta Fjant går ju framförallt kortare ,gått upp till 2400, men mest på 1600 nu på senaste

Hoppas som sagt att Maggan repar sig snart.

Och lycka till idag alla med starthästar ( som inte går i Olga och Polar Bears lopp :devil: ;) )

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka