Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

caroline player och easterag startar ! komigen nu ! :D

Hänger efter och säger grattis till er!!

tackar!:bump: behövde verkligen den där segern, så de va skönt!! å grattis annika till segern i Täby Hurdle även fast de inte va en ryttarseger i år ;)

Haha föresten, var det inte du som sa att dom skulle hålla sig undan från dig på unggalopp? ;) Tycker d verkar som du klarade det utmärkt! :D :rofl:

hehe joo, men sen så gick ja i front helt själv också:angel:

grattis jennie :) Och annika till andra platsen.
Stallets Eko shan drani, Ilcour och Erland startade. (varav Ilcour och Erland äger tränaren jag rider hos)
Eko kom 7 tror jag och Ilcour 8 i samma löp men eko tappade väldigt mkt i starten och Ilcour tyckte de va för mjukt.
Men Erland kom 4 fast han blev trängd i sista kurvan. han va jätte duktig :)

Grattis Jennie o Annika!:)

O inte minst grattis Henke, även om han antagligen inte läser här!

grattis jennie ! :D
va kul att det gick bra :D !!

annie vann i täby! och magic kom trea slagen med 1 tiondel... så det var mycket tajt 1, 2 ,3 !!!! den andre startar hon på jägersro... får se om hon kan kläma in en seger då... hon är väl för tjänt av det... heja heja´heja......:banana:

tifo skrev:
Grattis Ninni för vinsten på Täby med Desert Fuse idag! Visst är Missilen på gång snart?

Tack! Fast det satt hårt inne… Men han har 5raka segrar nu(!), så han var lite förlåten för att vara väldigt trött på slutet, sista 50metrarna kändes det som jag bar honom i mål… :D en riktigt fin ritt var det!

Missil fick ju starta trott att det var för kort för det finns tyvärr inte sp mycket lopp för henne, nästan bara korta lopp!! Hon skall starta igen om två veckor över längre distans, passar henne bättre och jag tycker nog att hon var mer fokuserad i dag med blinkers… Men det gick helt klart för fort, hon hängde med från start men kunde inte axelerera när tåget gick så hon var klart avhängd i mål, tydligen inte trött dock. Vi får väl ge henne några chanser till på lite längre. Annars så blir hon en döö fin ridhäst. Lagom mycket motor och massor med positiv vilja, vare sig det skall hoppas eller ridas dötrist markarbete… Nästa fälttävlands stjärna kanske… ;)

MalanMjöl skrev:
Grattis Ninni!
Tack! Det kändes verkligen bra att vinna i dag... :) Var ju tvungen att slå Caroline Malmborg :devil: efter som jag rider hoss dem på mornarna... Hade blivit råå trackad av de andra i stallet anar ju Hahahaha

Haha! :D Hon tänkte kanske samma eftersom dom satte av i en jäkla fart där framme! ;) (Tittade på loppreprisen, dock var den bara halv så jag såg aldrig din seger.. :mad: )

Lycka till vidare med Missil!!

MalanMjöl skrev:
Haha! :D Hon tänkte kanske samma eftersom dom satte av i en jäkla fart där framme! ;) (Tittade på loppreprisen, dock var den bara halv så jag såg aldrig din seger.. :mad: )

Lycka till vidare med Missil!!

Jag van med typ huvud... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar