Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jockeyjoe skrev:
Ja va fint Missil gick, fast... ja trodde vi hade en överenskommelse? skulle inte du låta min älskling rida förbi??:mad:

Joo, men jag lät ju alla ligga före mig till 650, det va halva loppet ju o sedan tänkte jag att det var Missils tur (eller hon tänkte det ganska så bra själv) :rofl:

Missil lär inte bli någon Miljonär men vi hoppas att hon skall se till så att hennes fattiga ägare har mat på bordet! :crazy:

min häst kom 2 a slagen med 2 hundra delar... jätte duktig pålle...

Jag såg att Magic Spell löpte riktigt bra. Hon har verkligen utvecklats de sista starterna. Grattis! Bara att jobba på likadant så trillar första segern in snart!

Grattis igen Sandra, instämmer med annika snart vinner ni! :D :bump:

Och Grattis Annika till segrarna!!

Senast ändrad:

tack ska ni ha!! och frattis annika till segrarna!!

någon som har start häst den 12:e . magic spell startar 1200 novis.... får se om hon kan vinna denna gången! det är trots allt lite kortare distans. så jag vet inte riktigt hur det går, men hon kom 3:a på 1200 i vintras på täby, så det ska väl inte vara några större problem...:banana:

Grattis Björkis till segern i Göteborg. Jag hade spelat vinnare på honom för jag tyckte det såg ut att vara ert lopp. GRATTIS igen. :bump: :bump::bump: :bump: :bump: :bump:

Vad kul för er:love: :d

För oss gick det mindre bra:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

*kl*

Be my Baby och Niceandeasy på jägers på söndag! Bibbis sista chans förmodligen.. :crazy:

Fler som ska dit? Såg att du skulle rida Jockeyjoe.. ;)

Igår startade caroline player :D och hon kom på tredje plats min lilla rosa! :D

japp, ska bli intressant och se hur ja kommer ner hehe:crazy:

magic spell och be my baby startar i göreborg 11 juni!!!:devil: någon som ska dit???

Någon som vet hur man spenderar 5timmar på kvällen i malmö??:confused:

Sv: Starter/resultat

Lite sent kanske men Aramus kom trea på täby den hmm 23 maj.. Han var såå fin. Mycket finare än i fjor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka