Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Musical Missile skrev:
Kanskje ikke rett sted å spøøre om detta, men.... Hvor finner man bilder av løp fra Täby på nettet?

Tyvärr så är de mycket dåliga på att lägga ut bilder… http://www.isolaracing.se/ lägger ut några och ytterst få hittar du på www.tabygalopp.se Det går även att beställa från banans fotograf, fast dessa kostar som sagt pengar.

Annars är det bara att söka eller fråga på forumet om det är en specifik tävlingsdag du är ute efter… Har man tur så finns det en del som brukar fota runt lite med sina privata kameror.

Hoppas att vi ses snart! Om du inte tänker komma o sno minna framtida segrar förstoss.. ;)

Ja här är ni ju helt klart uppskattade!! :bow:

Hmm framsidan låter ju spännande, ska genast kolla!! ;) :D

Tänk att även Running For Me kunde få vara med på en framsida! En start till på söndag och sedan blir det nog avelsboxen.

Det är alltid kul att bli uppmärksammad på olika ställen!

Grattis på födelsedagen!!

Cuty Apache vann idag på Täby!!!

Grattis till förstaplatsen och Ninni till tredjeplatsen!!

Tack så mycket! :bow: Och grattis själv till vinsten, såg mycket bra ut!! Magic Spells (här på buke) häst startade i samma löp men fick inte riktigt till det den här gången!

Och grattis igen till ninni och annika! Börjar bli en vana att säga d nu.. ;)

Jockeyjoe skrev:
Hmm, låter som ett bra alternativ.
Undra hur man skulle se ut då haha

Kanske jag kan svara på, gå in och kolla på Götes tavlor på hans firma. Där kanske du kan hitta ngt kort hur det ser ut att rida mer STOR mask...:rofl:

//Lotta

Tack så mycket, trodde jag skulle vinna när vi kom upp på upploppet men men... en andra plats var inte dåligt heller

*kl*
Stort grattis till Mli backlund som vann sitt första lopp igår!:bow: :bow: :bow:
Måste ju vara för att du har haft en sån fantastisk lärare;)

någon mer som har start häst 6 april?? min häst magic spell ska starta 1730 (novis) hoppas malin kan rida henne!´

vi har nog även annie oakley och be my baby den 6 april. och niceandeasy den 2 april.. :bump:

Japp Bibbi var anmäld iaf såg jag, men hittade inte annie.. :)

Hmm jag vill INTE gå i skolan den dan.. :crazy: Om jag fjäskar för mamma kanske jag kan vara "sjuk" men chansen är väl inte så stor.. *suck* :smirk: :(

Jo men jag jobbar och missar alla löp, har även på klampen nästa månad....

Drygt! Sj går man ju som sagt i skolan på torsdan, men hoppas på att kunna vara lite krasslig.... :angel:
Men tror tyvärr inte min mamma går med på det.. :( Hmm jag är visserligen 18 men ja.. :crazy:

Hoppas du kan komma nån dag, så vi kanske stöter på varandra.. Haha jägersfolket får ju hålla ihop mot 08:orna...... :angel: ;) :D

Kvällsgalopppen kan jag gå på...
Klart vi ska hålla ihop!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar