Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis till segern idag!! :D

Själv är jag måttligt arg och besviken.. Hästskrället :devil: gick inte in i boxarna... *suck* :crazy: Men men bara att bryta ihop och komma igen..

Maggan gjorde dock en bra insats som sjätte häst i mål eftersom hon var med hela loppet trots allt.. :)

maggan var riktigt duktig!!!! trodde aldrig hon skulle ta front och leda hela loppet. med det var jätte skoj!!! den 16 blir det seger!!!!! :)

Tackar!!!
Han är så nöjd efter sin första seger!

Vi har två hästar den 16:e, ska vi mötas då också tro?

Kan jag tänka mig! :D

Längesen man såg dig inne på msn föresten, har du kvar samma fortfarande?

kanske det! vilka hästar har ni och i vilket lopp??:crazy:

Har inte varit där bara!
Vet besiktigade Zertlin idag föressten.
Han fick ua på allt och hade normalhull, normal temperament m.m

Alltså helt grön, oroade mig för böjprovet men helt i onödam!

Finns startlistorna ute?
Vi efteranmälde en idag.

ok! Vad kul!! Hur går det med honom och sweet boy annars då??

(kollade innan och inga startlistor ute vad jag kunde se..)

Hittade på galoppsport på¨anmälningslistorna.
Vi har en i Husielöpningen och en i stosprinten
Sen har vi en tredje efteranmäld som förhoppningsvis kommer upp på listan på Måndag!

Ska ta reda på vilket löp imorrn.

Min arabpålle ska starta nästa Söndag, även Elmanda och m.m. Ska bli kul med ett första lopp detta året :p Han kom rätt bra förra året, får se om han komemr "ännu" bättre denna gången, han är riktigt ivrg i hagen ibland. :D

Vi hade Gorgonzola i Frankrike i går vilket gick dåligt 8:a och sist i ett Listedlöp vilket inte var så konstigt då det var andra starten sedan hon flyttades till Argentina. Tränare(Diego Lowther) var i alla fall mycket nöjd med hur hon uppförde sig.

På torsdag har vi Baron de Ley i treårslöpningen över 1600 dt. Spännande!

Grattis Annika till vinsten med First Cut, som jag hade glädjen att få bevittna på plats. Sedan skulle jag vilja framföra ett stort tack till Ninni som gjorde mitt Täbybesök till en riktig höjdare!

Man får tacka! Kul att du hade det trevligt på Täby

Ja grattis Annika! (sa ju till Nina att jag unnade er att vinna så Cutten blir kvar i Sthlm) Snacka om att det kändes hopplöst vid 600 =) Du bara flinade åt mig! Hahah

O Nöjet var helt på min sida Tifo, alltid kul att få visa upp galoppen lite ur en annan vinkel än den som man ser från läktaren. Till och med han med skobeslagen ju!

Dessutom vill jag påpeka att mitt eget lilla odjur (Missil) uppförde sig som en liten klasshäst! Trotts alldeles för kort lopp, massa sprut som hon hoppade för som en liten toka och att hon fick stå i startboxarna i en evighet (gick in först och fick stå helt ensam bra länge), så var hon femma efter ett redigt avancemang genom svängen. Kanske det blir löphäst till och med av det lilla långörade trollet!

Låter ju som värsta nörden, men var verkligen positivt överraskad! *lyrisk* Har aldrig varit så nöjd över en femteplats förut… =) *bakåtvolter* 2000 den 7e, ZzzoooooM! Wee!

Jag såg att det var Missils första steg mot miljonerna! Nu är de andra hästarna varnade. Jag hade en buke-komb i sista löpet och hade loppet bara tagit slut efter 1200m hade jag varit en hel del rikare. Jag får låna den store tänkaren Schwartzeneggers ord: "I'll be back!"

start häst den 30:e

någon som har start häst den 30.e. min polle ska springa i lopp 3 (magic spell) hon är ännu mer taggad till detta loppet. hon känns kanon fin!!! så nu håller jag bara tummarna att hon ger allt i loppet....:bump:

Ja va fint Missil gick, fast... ja trodde vi hade en överenskommelse? skulle inte du låta min älskling rida förbi??:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka