Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/resultat

GRATTIS! GRATTIS! Kunde inte låta bli att kolla på resultat Täby galopp och där står:

1 RUNNING FOR ME snubblade till strax efter start och ryttaren var nära att ramla av med klarade incidenten på sin fina rutin. Speedade sedan snabbt till ledningen. Hårt ansatt från 600 kvar, men re4dde ut stormen och vann säkert. 6 BE MY PARTNER avslutade riktigt snabbt och vara nära stallkamraten vid mållinjen. 8 MUSICAL MISSILE snabbt framme som andra häst. Ansatte ledaren hela upploppet, men kom aldrig förbi. Höll godkänt som trea.
Deltider: Running For Me 27,1 - Running For Me 25,5 - Running For Me 26,9

Sv: Amatörloppet idag.

Tack! Det var riktigt roligt att rida också… ;)

Tack, det har verkliggen varit guld av Annika att förse mig med så fina ritter. Riktig tur för mig att jag drog längsta strået idag. Jag e helt klart skyldig både Running och Be My Partner varsin morotspåse…:D

? tifo, måste fråga, har du flyttat runt inläggen? Fick lite dedjavo (osäker på stavning) lika upplevelser..! :confused: Känns som att minna inlägg plötsligt har förökat sig och rykts från sitt sammanhang...

Tackar!

Det verkar som om många följer våra ritter på Täby, jättekul! :bump:

Det verkar som om jag får det svårt att försvara mitt ryttarchampionat i år, Ninni leder överlägset!

Ninni: Running For Me väntar på sin påse morötter.... Annars får du se upp för henne :devil:

Annika Källse skrev:
Tackar!

Det verkar som om många följer våra ritter på Täby, jättekul! :bump:

Det är klart, när ni lär oss saker här så blir det ju intressant, förstås! Ni blir ju kändisar! :banana:

Annika Källse skrev:
Ninni: Running For Me väntar på sin påse morötter.... Annars får du se upp för henne :devil:

fick just sms om att jag har tre turer i morgon och fick välja när jag ville komma in och rida. just med tanke på morötterna har jag planerat in att bussen kommer 07:50 till ica stopp, då hinner jag in, hämta, knata till banan och eventuellt svänga förbi med morötterna innan jag måste in o rida. :banana: Skulle morotsvalet dra ut på tiden så kommer jag in efter de tre turerna! :crazy:

Ps. Är inget tv-freek, men shitt, idol-Måns e fan lite läcker!

MalanMjöl skrev:
Tror lottas tråd flyttades in i den här tråden :p
Så dejavu var nog sant ;)

Ja, min tråd hamnade visst här, förstår inte varför??

Ninni och Annika; har ni ngn ritt över, RING!!!! :bow: (eller om ni vet ngn som behöver en ryttare....)
Har abstinensbesvär....iofs ska Bullen starta nästa vecka men inte med mig....:cry:

Ha dé
//Lotta

Ninniw skrev:
? tifo, måste fråga, har du flyttat runt inläggen? Fick lite dedjavo (osäker på stavning) lika upplevelser..! :confused: Känns som att minna inlägg plötsligt har förökat sig och rykts från sitt sammanhang...
Jo, jag pillade in några grattisinlägg (2 eller 3 tror jag det var), men jag hann inte att meddela. Min tanke var att eftersom alla andra gratulerade alla i en tråd, kan vi hålla oss till sagda tråd. För som ni håller på kan vi ju inte skapa en ny tråd för varje viktoria, det skulle definitvt få buke på knä ;)

Sv: Starter/Resultat/Grattis

Gratulerer med dobbeltseier, trodde nesten jeg skulle klare å gå forbi, men den gang ei...=)

Moro å komme til Sverige å ri iallefall, dere har et veldig bra opplegg rundt løpene med gjennomgang og slikt.

Hilsen Anita og Musical Missile

Grattis båda två! det var snyggt gjort, året har börjat bra för er båda. Var lite chockad efter loppet för att säga det då.
ninni: Mina nya byxor:( snyft! måste lära mig att börja lyssna på dig hehe

Jockeyjoe skrev:
Grattis båda två! det var snyggt gjort, året har börjat bra för er båda. Var lite chockad efter loppet för att säga det då.
ninni: Mina nya byxor:( snyft! måste lära mig att börja lyssna på dig hehe

Hua! Vad det såg slaskigt ut när jag såg dig! Men så hade du fått kockan på näsan också… Jag hade ju tur i oturen att jag fick min isboll på vänstra sidan av munnen- kinden… Men det finns ju fördelar med att blöda så det syns, du fick hela ambulans folket till hjälp. Jag vinglade ju in till läkaren själv.. :crazy: efter att ha pratat goja i en kvart... Hahah, var ju halvt väck i huvudet, men hade inte direkt ont.

Skall jag vara ärlig så tror jag trotts att du måsta ha haft skit ont, så var du mest ledsen över dina nya byxor eller hur? *blink*

Om jag vore dig skulle jag försöka feting bleka dina ridbyxor (även om det krävs fleeera tvättar), alternativt fråga råd hoss en kemtvätt… Får du inte ordning på det så kan du alltid låna ett par byxor av mig, om du undviker att bloda ned dem ;) förståss… Vill ju inte att du skall behöva tacka nej till ritter för att du inte kan vara reglementsenligt klädd! i ljusröda brallor! :eek: Kramis påre! Bara att ta nya tag!!

Ninni och Annika: Era insatser här på buke sprider sig! :) Nu står ni omnända på täbygalopps hemsida under "ordförande har ordet" ;) Fast d visste ni kanske redan.. :o

Jo såg det i programmet… ;) Kul att det uppskattas helt enkelt… :) Råfin framsida *ironisk* var det också på veckans program, för en gångskull såg jag inte ut som ett miffo. Börjar förstå att folk ser vissa likheter mellan mig och Lilla My... Hahah Synd att det ser ut på bilden som att vi endast hade en besökare den dagen på Täby Galopp…

Men det e Kul att amatörerna uppmärksammas, ett tungt lass dras faktiskt av dessa! (Även om jag själv kanske inte står för så mycket släpande)

För Amatörerna i Samtiden !!

Ninniw skrev:
Hua! Vad det såg slaskigt ut när jag såg dig! Men så hade du fått kockan på näsan också… Jag hade ju tur i oturen att jag fick min isboll på vänstra sidan av munnen- kinden… Men det finns ju fördelar med att blöda så det syns, du fick hela ambulans folket till hjälp. Jag vinglade ju in till läkaren själv.. :crazy: efter att ha pratat goja i en kvart... Hahah, var ju halvt väck i huvudet, men hade inte direkt ont.

Skall jag vara ärlig så tror jag trotts att du måsta ha haft skit ont, så var du mest ledsen över dina nya byxor eller hur? *blink*

Om jag vore dig skulle jag försöka feting bleka dina ridbyxor (även om det krävs fleeera tvättar), alternativt fråga råd hoss en kemtvätt… Får du inte ordning på det så kan du alltid låna ett par byxor av mig, om du undviker att bloda ned dem ;) förståss… Vill ju inte att du skall behöva tacka nej till ritter för att du inte kan vara reglementsenligt klädd! i ljusröda brallor! :eek: Kramis påre! Bara att ta nya tag!!

Haha! det var ju inte bara ambulans personalen, Nadja surrade runt mig värre än vanligt:eek: i bland är det bra att ha några extra mammor. Fast det skumma va att min kocka inte gjorde ont märkte den knappt, ändå hade den lyckats spräcka upp mina brillor....
Men brallorna klarade sig (morsan kan de där vettu) värre var det med min säng (blödde minst lika mycket hela natten):banana:
Finns det inge nässkydd lr nått?? eller är det bara jag som är klen hehe;)

Jockeyjoe skrev:
Finns det inge nässkydd lr nått?? eller är det bara jag som är klen hehe;)

Du får rida med skid eller motokross mask... Såndär riktig i typ plast! Minns att de gjorde de endel förr... Numera har många tyghuvor och masker...

Ninniw skrev:
Du får rida med skid eller motokross mask... Såndär riktig i typ plast! Minns att de gjorde de endel förr... Numera har många tyghuvor och masker...
Hmm, låter som ett bra alternativ.
Undra hur man skulle se ut då haha

Kanskje ikke rett sted å spøøre om detta, men.... Hvor finner man bilder av løp fra Täby på nettet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar