Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

hmm man hoppas på att de är löp och sitter där i 8 timmar istället.

GRATTIS det behövde ni verkligen men bibbi kom väl 3:a??

såg sen att hon blev 4:a men uppfattade av texten att hon fick lämna andraplatsen till en annan och trodde då hon blev 3:a

TACK! :bow:

Hon blev fyra, 1 tiondel efter trean. Men i reportaget står det att hon blev trea så förstår om du blev förvirrad! ;) Nu är det bara att hålla tummarna för att hon fortsätter så här på söndag igen :crazy:

ja vi får hoppas det malin! bara min häst vinner så kan hon komma tvåa!!! hehehe skulle vara kul om någon av dem:) skulle vinna!!!!!

Nej nej nej, helt totalt fel sandra! ;) Bibbi först så kan maggan få komma tvåa! :p Haha nej vi får hoppas på att dom går bra båda två! Må bäste häst vinna.... *mohahaha* ;)

ja men då e det min!!!! hehehe ialla fall på pappert... och faktisk i löppen med:devil: !!!!! men som sagt må bäste häst vinna!!!!!! hoppas verkligen att det går bra för båda!!! etta å tvåa!!! ialla fall på pengar!!!! får man ju hoppas!

haha okej då, din häst kan väl få lov att vinna på pappret......
Så tar bibbi hand om loppet... :angel: ;) Haha nejdå, jag är nöjd bara hon springer hela vägen! :crazy: *nervös*

Rapport:
Plattrövad efter totalt åtta timmar i lastbil.. :crazy: ;) Sönderbrända axlar.. *aj* :crazy: Men som sagt, Magic trea-Grattis igen sandra!!:) -Annie två och Baby 12, men upptagen lite i slutet, gjorde ett bra lopp men lyckades slingra sig ur tungbandet i startboxarna och räckte nog inte riktigt till idag i det tempot..

Så ja, lyckad dag! ;)

Ahh kom annie 2:a GRATTIS!!
Vissa löpresultat fattades på ATG.
Baby kommer säkert igen nästa start.

Tack! Hon var typ ett huvud ifrån vinnaren, spurtade som tusan föpr en gg skull.. ;)
Ja hoppas Bibbi kommer igen, lite längre vila nu och troligtvis inte front nästa gg så blir det förhoppningsvis bra! Sara trodde iaf att det kunde hända saker då! ;)

tack tack!!!! det är reda med min polle!!! startat tio gånger komit på pengar 6 gånger!!!!!hoppas det fortsätter så

okej men hon är duktig ju!!!!! ¨åker på måndag till sthlm... 2 vinster ska det bli denna gången!!! hehehe hejsa maggic och annie!!!

Vi hade en femma (blev ändå 29.000) och en som kom sist

Ok låter ju inte fy skam för en femteplats! GRattis! :D

Sandra: jajamen d hoppas vi! Jag ska hålla tummarna i Spanien!

sharp fox (basil) startade och vann sitt löp i tisdags (torsdags) löpningarna !

magic spell och annie oakley startar i täby på tisdag!!!! heja heja heja!!!!!
:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka