Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis, vi hade en som kom tvåa idag och en som kom sexa lite trist att komma precis utanför pengar!

Ninniw skrev:
Jag van med typ huvud... :crazy:

Grattis Ninni!

Grattis även till Viktoria ( och dig, Ninni), som uppenbarligen gjort ett fint jobb med Mellay :D ( så överlägsen)

Atte var duktig iallafall, 72 kg över 2000 är inte att leka med.
Sedan sa även Caroline att hon tappade pisken 250 kvar :crazy:

Imorgon är det Kiss-Isa´s tur...vad tror Ninni om det?

Grattis ninni till segern idag med Apache Run, även fast ja tycker att våran white oak skulle ha förtjänat att vinna:angel: men din häst va ju snäppet bättre:smirk:

Eldoria skrev:
Grattis ninni till segern idag med Apache Run, även fast ja tycker att våran white oak skulle ha förtjänat att vinna:angel: men din häst va ju snäppet bättre:smirk:

Tack allihoppa!
Det är verkligen kul att få lite uppbackning av er här på forumet…
Men skall jag vara ärlig så tycker jag nog att Apache Run förtjänade segern… Han har fightats i motvind sedan han var åring vad jag för står det som… :) både Ulla och Apache förtjänade det definitivt! Sedan om Mimmi (Hillevi) förtjänade det mer än mig låter jag vara osagt... Hahah

Ninniw skrev:
Tack allihoppa!
Det är verkligen kul att få lite uppbackning av er här på forumet…
Men skall jag vara ärlig så tycker jag nog att Apache Run förtjänade segern… Han har fightats i motvind sedan han var åring vad jag för står det som… :) både Ulla och Apache förtjänade det definitivt! Sedan om Mimmi (Hillevi) förtjänade det mer än mig låter jag vara osagt... Hahah

ja skojade bara ninni:p sa det bara för att han va från "mitt" stall:angel: :D

Eldoria skrev:
ja skojade bara ninni:p sa det bara för att han va från "mitt" stall:angel: :D

Hehehe, joo jag förstod det... =) "din" häst får en ny chans nästa vecka(om 1½), hörde Mimmi skall rida honom igen.

Stort grattis Ninni du rider verkligen med flyt!
För oss gick det också bra, fick bara bekräftat vad jag redan trodde mig veta att mina båda var sprinters och inga milers.
Min ena satt i ledningen direkt och den andra fick tappstart men gick även han upp i ledning så där låg mina två i ledning kämpandes huvud huvud till 600 kvar då "dog " dom. Men men så är det . Dom tog loppet bra och om det vill sig väl kanske dom kan fronta hela vägen "hem" den 20 juli då dom skall starta på övrevoll i en maiden över 900m. Håll tummarna snälla!

Tack! *utökar sitt medelande med tio tecken* :)

Hej hej

4;a på Klampenbourg den 8 juli!

MalanMjöl skrev:
*Kl*

Grattis till andraplatsen Ninni, nästan att det blev fjärde raka ju! :)

Jo tack, det var bra nära, Apache var jätte duktig, stod ju rätt dåligt till viktmässigt gentemot vinnaren så tvåa hals var ett klart godkänt löpningsresultat! Han reds dessutom av en ryttare med ryggskott *pinsamt* så han var verkligen en pärla! Hua, böjde mig ner för att plocka upp den giganstika sadeln o det sa bara pang i ryggen!!! Snacka om ångest att få så satans ont i ryggen när loppet skulle gå en timme senare. Men lite kotknackning o massage hoss banläkaren så kunde jag rida, men ush så ont jag har nu… *sitter hemma o tycker synd om sig själv när alla andra är på tegelbruket*

Usch vad läbbigt! :crazy: Haha du får äte mer Ninni, så du slipper tunga sadlar... :angel: ;)
Men krya på dig, ryggskott är ju inte vad man drömmer om som ryttare... :crazy:

MalanMjöl skrev:
Usch vad läbbigt! :crazy: Haha du får äte mer Ninni, så du slipper tunga sadlar... :angel: ;)
Men krya på dig, ryggskott är ju inte vad man drömmer om som ryttare... :crazy:

*tung suck* skoja inte… Så handikappad jag känner mig… men e redan på bättringsvägen. Hålla ryggen varm o inte sitta still = Ninni medicin!

MalanMjöl skrev:
Haha låter som tvärtemot medecin, men så länge d funkar så!! ;) Krya på dig än en gång! :bump:
Asså tror ni man lackar totalt, fetning skar mig i går på en yxa!!! :mad: har värsta bandaget runt handen o läkaren limmade i hopp mig (iofs rätt tufft). Som ren hämnd på min nyfunna/återfunna otur (har haft den kroniskt fram tills jag fick en totalvändning med massa flyt för typ två månader sedan) tänker jag vinna på Tisdag… *bestämd*
Har slutat att tycka synd om mig själv, nu e jag bara arg o laddad!! :cool:

Oj oj oj, men hur lyckas man skära sig på en yxa?? :crazy: Men du är iaf den första jag har hört som blivit ihoplimmad.. ;) Haha, shit akta er för Ninni på tisdag! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 607
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Marita73
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar