Sv: Stärk mig....nu är jag där...:-(
Ja åsikter kan man ju ha men detta är bara för mkt, kan ju disskuteras många gånger fram och tillbaka vad man kan och INTE kan göra..
Men snälla INTE NU, INTE HÄR!!
Ta upp de i ditt egna startade forum i sådana fall TS har själv nu sagt att hon ville ha lite tröstande ord INGET ANNAT!!
jag förstår visst att det är ett jobbigt beslut att besluta någon annans död... men hade en mänsklig vän till dig varit dödsdömd så had du nog bett för hennes liv i stället. förlåt om jag är elak men jag tror fortfarande att det finns hopp för din häst kan bli kvitt sin hälta och överleva... men det handlar om att ha råd... har du inte råd med det så kan jag inget annat än tycka synd om dig som måste besluta dig för en sådan här sak...
det inte du som gör fel... det är veterinären som inte upplyser om att det finns andra vägar att ta. men oftast när en veterinär tycker något är för svårt för honom/henne så föreslår hon/han avlivning...
sjukgymnast för hästar finns
Ja åsikter kan man ju ha men detta är bara för mkt, kan ju disskuteras många gånger fram och tillbaka vad man kan och INTE kan göra..
Men snälla INTE NU, INTE HÄR!!
Ta upp de i ditt egna startade forum i sådana fall TS har själv nu sagt att hon ville ha lite tröstande ord INGET ANNAT!!