Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, jag höll på att bli tokig på att jag inte kom på vad stället hette.. Nordpost var det juLychanthorpe skrev:nordpost/granngården har stora pack med stolpar i lite olika mått för en bra peng.
Någon som vet vart man ska vända sig när man vill köpa en större mängd stängselstolpar (impregnerade trästolpar), i större mängd? (ett hundratal) Ska stängsla upp en beteshage, men hittar i stort sett ingenting när jag googlar.
Några tips?
Hur långt ner sätter man stolpen ungefär? (= hur mkt försvinner av längden). Vad är normal höjd på trådarna? (det känns som att det är lika bra att göra rejält staket på en gång, tex tre trådar om man ska ha ponny och stor häst).
nordpost/granngården har stora pack med stolpar i lite olika mått för en bra peng.
Lokala 'brägårn' helt enkelt (som säkert kan fixa hemleverans dessutom)? Torgnys trä ditt fall kanske? =)
Byggmax måste väl också ha vanliga tryckta stolpar? (brukar inte handla där själv)