Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I en normalren toalett är ju vattnet rent om man inte gjort sina behov precis innan katten eller leksakerna hamnade där. Har plockat upp leksaker där flera gånger när barnen var små. Tvål och vatten har fungerat då också.När du har grävt efter nedkastade leksaker i avloppet och sanerat huset efter en katt indränkt i toavatten så kommer du att förstå.
Lagen om alltings jävlighet är att tappa saker i toan! Har tappat min telefon där i! Hårklämma har glidit av håret och hamnar där i också... efter andra gången slutade jag använda hårklämmorJag stänger mest för att det ser mer städat ut så, och för att jag inte vill tappa prylar i toaletten. Hygienmässigt känner jag inte att det spelar särskilt stor roll.
Det är ju okej så länge som det ligger kvar i toaletten.I en normalren toalett är ju vattnet rent om man inte gjort sina behov precis innan katten eller leksakerna hamnade där. Har plockat upp leksaker där flera gånger när barnen var små. Tvål och vatten har fungerat då också.
Ja det är väl så, en blöt katt är ju väldigt blöt och väldigt icke-stilla så att säga! Fördelen med hund, de kommer inte ner i alla fall!Det är ju okej så länge som det ligger kvar i toaletten.
Men längre ner i avloppet är det litet värre.
Och ibland så kan det då också bli stopp.
En blöt katt som far runt hysteriskt i huset är framför allt väldigt blöt.
Många saker som inte borde ha blivit blöta blev blöta den dagen.
Jodå.Ja det är väl så, en blöt katt är ju väldigt blöt och väldigt icke-stilla så att säga! Fördelen med hund, de kommer inte ner i alla fall!
Men vill de ner såsom katt?Jodå.
Om de är i storlek av en katt så som min dotters hundar.
Vi stänger båda toaletterna i det huset också.
Det är så bökigt med en blöt säng.
Den övningen räckte det med att göra en gång.
Nej den råkade hamna i när den hoppade upp på toa och trodde att locket var stängt.Men vill de ner såsom katt?
Bättre att stänga än blöt säng i alla fall!
Jag kollar alltid! Iaf på jobbet, dvs stänger, spolar, öppnar och kollar och stänger sen igen Omständligt, men skulle dö om någon kom in efter mig och upptäckte att något låg och flötJag avskyr när människor stänger locket, det är BARA då man kommer in till flytande bajskorvar och liknande. Om man faktiskt kollar att inget är kvar får man gärna fälla ner locket men det är verkligen inte min erfarenhet att dessa personer gör.
Dessvärre inte. På mitt förra jobb var det någon som lyckades låta bli att spola flera gånger trots att det syntes vad som lämnats i toaletten. Hände flera gånger.Jag avskyr när människor stänger locket, det är BARA då man kommer in till flytande bajskorvar och liknande. Om man faktiskt kollar att inget är kvar får man gärna fälla ner locket men det är verkligen inte min erfarenhet att dessa personer gör.
Men vad har ni för monstermaskiner?Självklart stänger jag, går till och med att se att små vattendroppar hamnar på golvet runt toastolen annars och står man nära känner man hur det kommer på en.
Normal toa, det brukar vara så fast folk kanske inte lägger märke till det.Men vad har ni för monstermaskiner?
Tro mig, det gör ingen som helst skillnad. Folk är generellt urusla på att spola och städa efter sig. //städar typ trettio toaletter per dag.Jag avskyr när människor stänger locket, det är BARA då man kommer in till flytande bajskorvar och liknande. Om man faktiskt kollar att inget är kvar får man gärna fälla ner locket men det är verkligen inte min erfarenhet att dessa personer gör.
Mja, skulle det skvätta så att det faktiskt hamnade synliga droppar på golvet eller kallt vatten på bara ben skulle det nog märkas.Normal toa, det brukar vara så fast folk kanske inte lägger märke till det.
på jobbet får jag alltid aktivt komma ihåg att stänga toadörren när jag är på toa... gör inte det hemma så det skulle inte förvåna mig om jag en dag glömmer på jobbet. jobbigt då juStänger sällan, och får ibland nästan prestationsångest hos andra när jag försöker komma ihåg hur det var när jag kom in
Hemma stänger jag inte ens toadörren efter mig, och jobbet är toalocket nog alltid öppet nu när jag tänker efter.