Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också jobbat som städerska i en svunnen tid, och då blir man ju som immun tillslut!Jag stänger toalocket.
Men ibland kan jag tycka att det är lite hysteriskt med just detta om toalock.
Jag jobbar med städ, städar ganska många toaletter varje dag och vispar ur dom, och då är det stört omöjligt med stängt lock, och än har inga baciller däckat mig.
Sits och lock är inte lufttäta så det kommer ju ut mellan stolen och sitsen och mellan sitsen och locket.Hur skulle det gå till menar de? Var kommer dropparna ut?
Jag jobbar med städ, städar ganska många toaletter varje dag och vispar ur dom, och då är det stört omöjligt med stängt lock, och än har inga baciller däckat mig.
Min sambo har aldrig missat att stänga locket efter sig efter den gången en toalettvattenblöt katt for runt och sölade ner hela huset.Stänger alltid!! Det var även en grej jag kollade med min dejt innan han fick komma hit.
Stänger!! HATAR när folk på besök inte kan respektera det utan lämnar öppet ”för så gör jag hemma” ja men nu är du inte hemma….
Mina vänner stänger, det är enstaka äldre släktingar som inte gör och vägrar göra. Och även vägrar tvätta händerna men det är en annan sakFast tror du verkligen att dina vanner tanker sa? Eller stanger de inte locket av vana, helt utan att tanka pa det?
Jag stanger oftast locket pa dagen da toaletten ar nara handfatet och jag pysslar med mediciner och annat dar och om jag tappar grejor kan de dyka ner i toaletten. Pa natterna ar locket alltid oppet da jag har en bide sits med nattlampa sa jag inte behover satt pa ljuset pa toan om jag gar upp.
Jag minns inte hur toaletter spolar i Sverige, men har ser de lite annorlunda ut och atminstone pa den har kontinenten snurrar vattnet ner och det ar mycket lite stank nar man spolar.
Va, hur kan locket nudda ryggen? Man lutar sig väl inte bakåt på toan? Är det inte värre när dessa droppar hamnar på golvet istället och man kliver i dem?Jag upplever att om man stänger locket innan man spolar kan det lätt bli droppar på insidan locket, så går man på toa sen igen tycker jag det är lite otrevligt eftersom locket lätt kan nudda ryggen.