Haha. En man berättade att på hans industri gick man ibland iväg och vil-sket. Dvs tog en tupplur på jobbet, på toanJa eller man är trött på jobbet då är det skönt att luta sig bakåt någon minut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. En man berättade att på hans industri gick man ibland iväg och vil-sket. Dvs tog en tupplur på jobbet, på toanJa eller man är trött på jobbet då är det skönt att luta sig bakåt någon minut.
Då har du nog tajtare kläder än jag och sitter längre fram på ringen
Tänk en lång och vid sommarklänning som hissas upp. Det är mycket tyg som ska få plats där bakom ryggen.
Ja? det var ju frågan - om kläderna kommer i kontakt med det smutsiga locket? De lock som får alla bajs- och kissdroppar när locket är stängt vid spolning.Fast klännings och kjoltyg samlar man väl ändå framåt, iaf jag gör det. Risken för tyg i toan måste vara gigantisk om man har allt tyg bakom ryggen
Hehe tror du underskattar hur mycket plats en framåtsamlad klänning med underklänning kan taFast man samlar väl kläderna framåt i knät liksom? Använder inte klänning men stora bylsiga vinterjackor drar jag framåt, skulle aldrig bara sätta mig och låta de falla över sitsen och mot locket
Jag såg ett inslag på något program där de visade i slowmotion hur mycket vatten/ partiklar som flyger ut/ upp när man spolar, önskar alla kunde se det, då skulle nog alla stänga efter sig.Nej, nu måste vi ta diskussionen!
Det här med att inte fälla ner toalettlocket när man spolar. Varför har toaletten ett lock tänker man? Förstår man inte att det skvätter runt? Andra saker med lock, stänger man inte de heller?
Det är ett återkommande problem i allmänhet, på min arbetsplats i synnerhet!
Jag tycker det är äckligt. Men jag kanske är kinkig. Hur gör ni? Är ni för eller emot?
Jag vet inte. Det finns mycket vi inte ser som i närbild och slow-motion blir rätt äckligt. Har du sett en dokumentär om kvalster i sängen någon gång till exempel? Ändå sover de flesta av oss i en och mår ganska bra ändå.Jag såg ett inslag på något program där de visade i slowmotion hur mycket vatten/ partiklar som flyger ut/ upp när man spolar, önskar alla kunde se det, då skulle nog alla stänga efter sig.
Jag får lite panik på de allmänna toaletter där det inte finns lock, blir så vansinnigt äcklad...
I denna undersöknings namn har jag nu kollat: ca en tvärhand. Ingen risk att nudda, om jag inte skulle ha en täckjacka på eller så, mao. Men jag är ju en liten rackare, sitter och dinglar med benen, så jag har nog mer mellanrum än genomsnittet.Så - hur mycket luft har ni mellan ryggslut och lock?
Vi har ju kvalster i hårsäckarna och på huden också.Jag vet inte. Det finns mycket vi inte ser som i närbild och slow-motion blir rätt äckligt. Har du sett en dokumentär om kvalster i sängen någon gång till exempel? Ändå sover de flesta av oss i en och mår ganska bra ändå.
Edit: i en publik toalett har du ju dessutom inte dina egna hygienartiklar, handdukar eller något annat så där är det bara att trycka på spolknappen och avlägsna sig.