Vad bra att min harakiri-akt gjorde nyttaMen det var rätt bra för mig att både @Paddington och Lena "spelade siare" och tog bort de misstankarna från mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att min harakiri-akt gjorde nyttaMen det var rätt bra för mig att både @Paddington och Lena "spelade siare" och tog bort de misstankarna från mig
Ännu mer logiskt omöjligt var det att försöka få ut siaren eller den som nyss blivit siad
OND OND LL!!!
( men räknade ut att det var logiskt omöjligt idag vilket försökte stånga mig blodig över idag att få fler att inse, för det VAR det )
För jag fick ju en gissning i paket, och eftersom LenaH skrev att hon trodde "jag hade sett ljuset" så misstänkte jag att hon fått min rad att jag ville sia henne, cirkus och Ferrari från läktarryttarna. Så då kom jag fram till att hon måste vara brevis och använde min gissning på henne, för jag hade ingen aning om någon annan roll ändå.
Men det var rätt bra för mig att både @Paddington och Lena "spelade siare" och tog bort de misstankarna från mig
Det gjorde jag ju!Den meningen om sett ljuset fick mig att tro att Lena var siare. Sedan nojjade jag och trodde att hon bara spelade.
Det gjorde jag ju!
den här gången ja.. På riktigt hade jag varit god i denna leken hade jag anfört precis samma tankar om LenaH!Men du var ju med i rätt lag
Ja den där björnen var det tur vi gav broccoli, eller hur
Ja den där björnen var det tur vi gav broccoli, eller hur
Rätt åt dig
jag säger bara väck inte den björn som sover....Rätt åt dig
jag säger bara väck inte den björn som sover....
Ja, himla smart person som kom på det!Ja den där björnen var det tur vi gav broccoli, eller hur
jag hööörde nog vem det var, bara så du vet så är du är portad från Ceasars.....Ja, himla smart person som kom på det!
Jämarns! Bäst jag fixar några marmeladmackorjag hööörde nog vem det var, bara så du vet så är du är portad från Ceasars.....
Jämarns! Bäst jag fixar några marmeladmackor
Jag är mer inne på att erbjuda dunderhoning i fri tillgång, för det vet jag av egen erfarenhet att det inte är en bra idé om man ska ha hjärnan med sigJämarns! Bäst jag fixar några marmeladmackor