Stall Hästlyckan - Ulvlek

LenaH röstar på Snurrfian, Ferrari, Ferrari, Ferrari
Emtherlia röstar på quarterever, Snurrfian, Ferrari, Ferrari
Habina röstar på FiaM
Idahoe röstar på Ferrari, Cirkus, GladFliicka, Ferrari
Snurrfian röstar på LenaH, Gladfliicka
Mirtai röstar på
(Snurrfian) BSF, FiaM, bollen_, Ferrari
Paddington röstar på Ferrari, Snurrfian, bollen_, bollen__
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
FiaM röstar på Mirtai,
Gabby_Ossi (ogiltig), Ferrari (bollen_ ogiltig), Ferrari
Ferrari röstar på (Blacksmithfarm)Mirtai,LenaH (ogiltig), bollen_, LenaH
bollen__ röstar på
Blacksmithfarm, Ferrari (ogiltig), Ferrari, Gladfliicka
Gladfliicka röstar på Ferrari, Snurrfian, LenaH, Ferrari
Gabby_Ossi röstar på Habina, Cirkus, Ferrari, Ferrari
cirkus röstar på Paddington, Mirtai, Gabby
Q röstar på BSF, Ferrari,
(bollen__), Ferrari
 
LenaH röstar på Snurrfian, Ferrari, Ferrari, Ferrari
Emtherlia röstar på quarterever, Snurrfian, Ferrari, Ferrari
Habina röstar på FiaM
Idahoe röstar på Ferrari, Cirkus, GladFliicka, Ferrari
Snurrfian röstar på LenaH, Gladfliicka
Mirtai röstar på
(Snurrfian) BSF, FiaM, bollen_, Ferrari
Paddington röstar på Ferrari, Snurrfian, bollen_, bollen__
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
FiaM röstar på Mirtai,
Gabby_Ossi (ogiltig), Ferrari (bollen_ ogiltig), Ferrari
Ferrari röstar på (Blacksmithfarm)Mirtai,LenaH (ogiltig), bollen_, LenaH
bollen__ röstar på
Blacksmithfarm, Ferrari (ogiltig), Ferrari, Gladfliicka
Gladfliicka röstar på Ferrari, Snurrfian, LenaH, Ferrari
Gabby_Ossi röstar på Habina, Cirkus, Ferrari, Ferrari
cirkus röstar på Paddington, Mirtai, Gabby
Q röstar på BSF, Ferrari, bollen__
du har inte fått med min röst på Ferrari idag!
 
Helt enkelt för att det mesta av mina misstankar om Ferrari bygger på andras teorier om denne (och sedan vad jag funderar hände vid lynchen igår) men mina misstankar mot bollen bygger på mina egna teorier (m lite input från andra). Jag litar helt enkelt mer på mig själv än på alla andra :)
Jag tycker det var helt rätt, precis som du skriver så går det ju inte att utläsa något av en lynch där alla röstar på samma.
Jag hade ju inte så mycket val, jag kunde inte gärna lämna mitt spår när jag har tjatat så länge. ;)

Du är väl den som känns godast just nu, jag har som sagt svårt att se varför du skulle framhärda i dina misstankar om du inte hade goda skäl för det.

Efter @bollen__ på ulvlistan för mig ligger fortfarande @quarter4ever men den sista (omvandlade kanske?) har jag inte fått vittring på än.
Q har jag lite svårt att sätta fingret på men jag är lite tillbaka på var jag var inför DL2 - att ulvarna la upp Bsf för att godförklara sig själva (kanske hade Bsf dåligt med tid och föreslog det själv?) och det är därför jag undrar om det just är den omvandlade jag inte har lokaliserat.
 
Jag tycker det var helt rätt, precis som du skriver så går det ju inte att utläsa något av en lynch där alla röstar på samma.
Jag hade ju inte så mycket val, jag kunde inte gärna lämna mitt spår när jag har tjatat så länge. ;)

Du är väl den som känns godast just nu, jag har som sagt svårt att se varför du skulle framhärda i dina misstankar om du inte hade goda skäl för det.

Efter @bollen__ på ulvlistan för mig ligger fortfarande @quarter4ever men den sista (omvandlade kanske?) har jag inte fått vittring på än.
Q har jag lite svårt att sätta fingret på men jag är lite tillbaka på var jag var inför DL2 - att ulvarna la upp Bsf för att godförklara sig själva (kanske hade Bsf dåligt med tid och föreslog det själv?) och det är därför jag undrar om det just är den omvandlade jag inte har lokaliserat.

Så vad tror du om Gladfliicka?
Eftersom bollen som jag misstänker röstar på just henne så stärker det inte riktigt hennes aktier hos mig om man säger så....

Sedan är jag inte helt hundra på var jag har Q men jag vill kika bredare (gå in på djupet på andra deltagare sas)..

Sedan är det förstås alltid trevligt att bli lite godförklarad :)

För övrigt om du röstat udda den här dagen så hade jag allvarligt funderat över ditt hälsotillstånd och din tillförlitlighet .... ;) :p
 
Så vad tror du om Gladfliicka?
Eftersom bollen som jag misstänker röstar på just henne så stärker det inte riktigt hennes aktier hos mig om man säger så....

Sedan är jag inte helt hundra på var jag har Q men jag vill kika bredare (gå in på djupet på andra deltagare sas)..

Sedan är det förstås alltid trevligt att bli lite godförklarad :)

För övrigt om du röstat udda den här dagen så hade jag allvarligt funderat över ditt hälsotillstånd och din tillförlitlighet .... ;) :p
Jag funderade på att göra det bara för att förvirra lite men det föll på att jag var tvungen att rösta tidigt. ;)

@GladFliicka har jag svårt att placera - både för att hon är ny och för att hon haft sjuk häst = dåligt med tid.
Dock tänker jag mer förvirrad ensam god än lyamedlem men det är bara min spontana tanke.
 
Nu säger jag vad många men sällan jag säger - en ulv i taget! :p
Meeen, man behöver inlägg från alla för att analysera
- Vem/Vilka teoriar om vad och hur
- utan teorier kan man inte hitta varken de man kan lita på eller de man ska kika närmare på
- vilka har en annan agenda än en själv
- vilka verkar veta vad de skriver om
- vilka duckar för frågor
osv osv....

Att bara teoria kring just den aktuella DL (speciellt när det blir drev) gör iaf att jag blir misstänksam över de personer som inte teoriar ngt alls om någon annan än just den som är uppe för lynch.

men det är kanske bara jag....

Sedan har jag full förståelse för IRL, det är inte det jag syftar på ovan....
 
Meeen, man behöver inlägg från alla för att analysera
- Vem/Vilka teoriar om vad och hur
- utan teorier kan man inte hitta varken de man kan lita på eller de man ska kika närmare på
- vilka har en annan agenda än en själv
- vilka verkar veta vad de skriver om
- vilka duckar för frågor
osv osv....

Att bara teoria kring just den aktuella DL (speciellt när det blir drev) gör iaf att jag blir misstänksam över de personer som inte teoriar ngt alls om någon annan än just den som är uppe för lynch.

men det är kanske bara jag....

Sedan har jag full förståelse för IRL, det är inte det jag syftar på ovan....
Det är klart att du har rätt! Men jag vidhåller att jag är lite lat. ;)

edit: Ska vara lite seriös också - när en lek är sähärpass stor från början orkar jag faktiskt inte lägga ner tid på alla spelare utan får helt enkelt sovra lite.
Nu börjar vi komma ner på hanterbart antal och då är det lättare att granska alla. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp