Lite svettig var jag även om allt talade för att jag hade rätt.Du slapp både harakiri och spola ner dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite svettig var jag även om allt talade för att jag hade rätt.Du slapp både harakiri och spola ner dig
du har inte fått med min röst på Ferrari idag!LenaH röstar på Snurrfian, Ferrari, Ferrari, Ferrari
Emtherlia röstar på quarterever, Snurrfian, Ferrari, Ferrari
Habina röstar på FiaM
Idahoe röstar på Ferrari, Cirkus, GladFliicka, Ferrari
Snurrfian röstar på LenaH, Gladfliicka
Mirtai röstar på (Snurrfian) BSF, FiaM, bollen_, Ferrari
Paddington röstar på Ferrari, Snurrfian, bollen_, bollen__
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
FiaM röstar på Mirtai, Gabby_Ossi (ogiltig), Ferrari (bollen_ ogiltig), Ferrari
Ferrari röstar på (Blacksmithfarm)Mirtai,LenaH (ogiltig), bollen_, LenaH
bollen__ röstar på Blacksmithfarm, Ferrari (ogiltig), Ferrari, Gladfliicka
Gladfliicka röstar på Ferrari, Snurrfian, LenaH, Ferrari
Gabby_Ossi röstar på Habina, Cirkus, Ferrari, Ferrari
cirkus röstar på Paddington, Mirtai, Gabby
Q röstar på BSF, Ferrari, bollen__
fixar!du har inte fått med min röst på Ferrari idag!
ja den regeln är jag bekant med..... ( liksom 10000 caracters )fixar!
jäkla #%&#&//)#&/(& X sekunder regel.....
Hade varit ett snyggt alibi (obs skämt)Utifrån ovan, well jag tror LenaH var inne på ngt när det gäller Ferrari, el så är hon en otroligt lat ulv som inte orkat teoria om ngn annan än en kollega (obs ironi).
Jag tycker det var helt rätt, precis som du skriver så går det ju inte att utläsa något av en lynch där alla röstar på samma.Helt enkelt för att det mesta av mina misstankar om Ferrari bygger på andras teorier om denne (och sedan vad jag funderar hände vid lynchen igår) men mina misstankar mot bollen bygger på mina egna teorier (m lite input från andra). Jag litar helt enkelt mer på mig själv än på alla andra
DEN förstår jag att du är bekant med......( liksom 10000 caracters )
Jag är en ganska lat god också...Utifrån ovan, well jag tror LenaH var inne på ngt när det gäller Ferrari, el så är hon en otroligt lat ulv som inte orkat teoria om ngn annan än en kollega (obs ironi).
Lite enkelspårig typJag är en ganska lat god också...
Jamen det tog ju sån tid! Hade jag fått lyncha Ferrari DL2 så hade jag kanske bemödat mig med att leta andra spår nu!Lite enkelspårig typ
Jag tycker det var helt rätt, precis som du skriver så går det ju inte att utläsa något av en lynch där alla röstar på samma.
Jag hade ju inte så mycket val, jag kunde inte gärna lämna mitt spår när jag har tjatat så länge.
Du är väl den som känns godast just nu, jag har som sagt svårt att se varför du skulle framhärda i dina misstankar om du inte hade goda skäl för det.
Efter @bollen__ på ulvlistan för mig ligger fortfarande @quarter4ever men den sista (omvandlade kanske?) har jag inte fått vittring på än.
Q har jag lite svårt att sätta fingret på men jag är lite tillbaka på var jag var inför DL2 - att ulvarna la upp Bsf för att godförklara sig själva (kanske hade Bsf dåligt med tid och föreslog det själv?) och det är därför jag undrar om det just är den omvandlade jag inte har lokaliserat.
well, det är ju bra att du känner dig själv, men det underlättar ju inte precis jakten.........Jag är en ganska lat god också...
Jag funderade på att göra det bara för att förvirra lite men det föll på att jag var tvungen att rösta tidigt.Så vad tror du om Gladfliicka?
Eftersom bollen som jag misstänker röstar på just henne så stärker det inte riktigt hennes aktier hos mig om man säger så....
Sedan är jag inte helt hundra på var jag har Q men jag vill kika bredare (gå in på djupet på andra deltagare sas)..
Sedan är det förstås alltid trevligt att bli lite godförklarad
För övrigt om du röstat udda den här dagen så hade jag allvarligt funderat över ditt hälsotillstånd och din tillförlitlighet ....
Nu säger jag vad många men sällan jag säger - en ulv i taget!well, det är ju bra att du känner dig själv, men det underlättar ju inte precis jakten.........
Allas krafter behövs!
Nu säger jag vad många men sällan jag säger - en ulv i taget!
Nej gud, jag gillar att se hela bilden och brukar faktiskt inte tänka så men det var ett bra försvar för min lättja.
trodde det var du som myntat det begreppet, men jag håller med om kontentan !
Meeen, man behöver inlägg från alla för att analyseraNu säger jag vad många men sällan jag säger - en ulv i taget!
Det är klart att du har rätt! Men jag vidhåller att jag är lite lat.Meeen, man behöver inlägg från alla för att analysera
- Vem/Vilka teoriar om vad och hur
- utan teorier kan man inte hitta varken de man kan lita på eller de man ska kika närmare på
- vilka har en annan agenda än en själv
- vilka verkar veta vad de skriver om
- vilka duckar för frågor
osv osv....
Att bara teoria kring just den aktuella DL (speciellt när det blir drev) gör iaf att jag blir misstänksam över de personer som inte teoriar ngt alls om någon annan än just den som är uppe för lynch.
men det är kanske bara jag....
Sedan har jag full förståelse för IRL, det är inte det jag syftar på ovan....