Stall Hästlyckan - Ulvlek

Tror jag fått det rätt ?

DL 1
20:14 LenaH röstar på Snurrfian
20:25 Emtherlia röstar på quarterever
20:53 Habina röstar på FiaM
21:02 Idahoe röstar på Ferrari
21:30 Snurrfian röstar på LenaH

21:38 Mirtai röstar på Snurrfian
21:43 Paddington röstar på Ferrari
21:52 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:52 FiaM röstar på Mirtai

21:53 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
21:57 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:58 Mirtai ändrar sin röst till BSF
21:59 Gladfliicka röstar på Ferrari
22:00 Gabby_Ossi röstar på Habina
22:01 cirkus röstar på Paddington
22:01 Ferrari ändrar röst till Mirtai
22:01 Q röstar på BSF

Snurrfian 1
Ferrari 3
Mirtai 3
BSF 3
Q 1
FiaM 1
LenaH 1
Habina 1
Paddington 1
Stämmer med min lista :)
 
Nä, mer som en jag-kan-inte-hitta-något-som-gör-mig-säker-på-att-någon-är-ond-så-jag-måste-bestämma-vad-jag-tycker-är-skummast-just-nu - från min sida.
Konstig slump att rösterna kom samtidigt:p

Kan du kommentera det faktum att jag visst förklarat min röst? Eftersom det fanns tid för dig att se den tänker jag.
 
En grej jag undrar över

Om en god åker nu, kommer det betyda att den blir läktarryttare - får full spion info inatt och kan ge en rad till någon den tror är god redan i denna NattDL? Eller blir det någon form av förskjutning av den infon?

Om en ond åker nu och en god blir käk - kommer den goda direkt bli läktarryttare och kommer den hinna få nattens spioninfo och kunna ge den vidare direkt inatt?
 
Nä, mer som en jag-kan-inte-hitta-något-som-gör-mig-säker-på-att-någon-är-ond-så-jag-måste-bestämma-vad-jag-tycker-är-skummast-just-nu - från min sida.
Konstig slump att rösterna kom samtidigt:p
jaaaa.. eller inte... :idea:

sååå varför kan min och Mirtais röster som kom m fem minuters mellanrum vara ett försök att jämna ut medan din och FiaMs röst inte är det...
 
En grej jag undrar över

Om en god åker nu, kommer det betyda att den blir läktarryttare - får full spion info inatt och kan ge en rad till någon den tror är god redan i denna NattDL? Eller blir det någon form av förskjutning av den infon?

Om en ond åker nu och en god blir käk - kommer den goda direkt bli läktarryttare och kommer den hinna få nattens spioninfo och kunna ge den vidare direkt inatt?

Äh, tar bort. Läste fel. Och blandade ihop saker. Igen.
 
En grej jag undrar över

Om en god åker nu, kommer det betyda att den blir läktarryttare - får full spion info inatt och kan ge en rad till någon den tror är god redan i denna NattDL? Eller blir det någon form av förskjutning av den infon?

Om en ond åker nu och en god blir käk - kommer den goda direkt bli läktarryttare och kommer den hinna få nattens spioninfo och kunna ge den vidare direkt inatt?
Bra fråga!
Jag hoppas att det är så - att den isf får ge spioninfon omgående fastän den inte haft möjlighet att göra ngt val till DagDL.
 
jaaaa.. eller inte... :idea:

sååå varför kan min och Mirtais röster som kom m fem minuters mellanrum vara ett försök att jämna ut medan din och FiaMs röst inte är det...
Det har jag inte sagt (nu vet jag min roll och hade ingen aning om att FiaM tänkte rösta på Mirtai - men du kan ju inte ta mitt ord på det nu, antar jag) men det var din och Mirtais röster som var lagda när jag skrev mitt röstinlägg.
 
En grej jag undrar över

Om en god åker nu, kommer det betyda att den blir läktarryttare - får full spion info inatt och kan ge en rad till någon den tror är god redan i denna NattDL? Eller blir det någon form av förskjutning av den infon?

Om en ond åker nu och en god blir käk - kommer den goda direkt bli läktarryttare och kommer den hinna få nattens spioninfo och kunna ge den vidare direkt inatt?
Jag har haft samma tanke, lite osäker på hur LL ser på DL för läktarryttaren? Men min spontana tanke är , om en god åker i lynchen nu= spionrad till den den väljer( ond som god) redan efter nattdl ( följdfråga på det @Lobelia ? om den väljer en som blir käkad , brinner inforaden inne- eller får den ha ett reserv-val sas?) och om en ond lynchas och en god blir käkad = info efter nattDL2? eller??
 
Christian Grey kommer i in i ridhuset och blänger missnöjt på pallen som står i ett hörn och ber sedan att första halvan av gruppen ska sitta upp och att skötarna ska börja longera hästarna. Med så många ekipage blir det trångt även om ridhuset är stort.

Efter några varv i skritt är det dags att börja på allvar, första övningen är att bara sitta still på den tranande hästen, vilket är nog så svårt. Det skumpas svära och en del håller sig krampaktigt i sadeln. Efler några minuter börjar folk se desperata ut. Christian beordrar då att eleverna ska släppa vad de nu håller i och sträcka ut armarna längs sidorna, när folk tvekar så lovar han med ett snett leende att de ska få vila en stund när alla lyckats utföra det minst 15 sekunder. På något obegripligt sätt lyckas de sitta kvar, faktum är att det ser ut att gå något bättre efter övningen.

Lektionen rullar på med fler balans övningar och korta skritt pauser. Den sista övningen innan bytet av ryttare till nästa halva av gruppen är att rida lätt utan stigbyglar. Skötarna får i uppgift att ta tiden. En minut ska de klara innan de slipper undan. Som av ett mirakel så ser alla ut att klara av hela lektionen utan att falla av och även andra halvan lyckas klara bedriften att överleva 25 minuters trav utan stigbyglar. Christian ger då en diskret signal med handen och skötarna driver fram hästarna i slänga och se där, äntligen dratta ett par elever av. Mr Grey ryter åt dem att sitta upp igen och den ena kravlar sig upp igen men medan den andra vänder sig om och börjar gråtande gå därifrån MEN ångrar sig plötsligt.

Mr Grey ser besviken ut, ett misslyckande att ingen givit upp.
 
En grej jag undrar över

Om en god åker nu, kommer det betyda att den blir läktarryttare - får full spion info inatt och kan ge en rad till någon den tror är god redan i denna NattDL? Eller blir det någon form av förskjutning av den infon?

Om en ond åker nu och en god blir käk - kommer den goda direkt bli läktarryttare och kommer den hinna få nattens spioninfo och kunna ge den vidare direkt inatt?
Informationen kan lämnas vidare från med spioninfon lämnas ut vid natt DL.
 
Christian Grey kommer i in i ridhuset och blänger missnöjt på pallen som står i ett hörn och ber sedan att första halvan av gruppen ska sitta upp och att skötarna ska börja longera hästarna. Med så många ekipage blir det trångt även om ridhuset är stort.

Efter några varv i skritt är det dags att börja på allvar, första övningen är att bara sitta still på den tranande hästen, vilket är nog så svårt. Det skumpas svära och en del håller sig krampaktigt i sadeln. Efler några minuter börjar folk se desperata ut. Christian beordrar då att eleverna ska släppa vad de nu håller i och sträcka ut armarna längs sidorna, när folk tvekar så lovar han med ett snett leende att de ska få vila en stund när alla lyckats utföra det minst 15 sekunder. På något obegripligt sätt lyckas de sitta kvar, faktum är att det ser ut att gå något bättre efter övningen.

Lektionen rullar på med fler balans övningar och korta skritt pauser. Den sista övningen innan bytet av ryttare till nästa halva av gruppen är att rida lätt utan stigbyglar. Skötarna får i uppgift att ta tiden. En minut ska de klara innan de slipper undan. Som av ett mirakel så ser alla ut att klara av hela lektionen utan att falla av och även andra halvan lyckas klara bedriften att överleva 25 minuters trav utan stigbyglar. Christian ger då en diskret signal med handen och skötarna driver fram hästarna i slänga och se där, äntligen dratta ett par elever av. Mr Grey ryter åt dem att sitta upp igen och den ena kravlar sig upp igen men medan den andra vänder sig om och börjar gråtande gå därifrån MEN ångrar sig plötsligt.

Mr Grey ser besviken ut, ett misslyckande att ingen givit upp.
eh OK? så lynchen stoppades??
För inte kan väl något paket/ present ha delats ut ännu?
I så fall finns det bara två scenarion, BM stoppade lynchen? Mr Grey stoppade lynchen? och varför i helvete finns det tre personer att välja på?
För att inte tala om att det kan ha handlat om bara två iom att stallägaren kan ha lyckats förtrolla en röst????
Och i så fall vilken????
DL from hell!!!!
 
eh OK? så lynchen stoppades??
För inte kan väl något paket/ present ha delats ut ännu?
I så fall finns det bara två scenarion, BM stoppade lynchen? Mr Grey stoppade lynchen? och varför i helvete finns det tre personer att välja på?
För att inte tala om att det kan ha handlat om bara två iom att stallägaren kan ha lyckats förtrolla en röst????
Och i så fall vilken????
DL from hell!!!!
Höll precis på att skriva en liknande fundering (men var inte helt säker på om jag verkligen förstått rollistan rätt) sedan såg jag att du skrivit precis mina tankar! Har ingen aning om vad jag ska tro om någonting just nu.. Får nog sova på saken.. :p

Imorgon ska jag (om jag överlever natten) försöka rösta tidigare iallafall, blev alldeles för stressigt nu!
 
eh OK? så lynchen stoppades??
För inte kan väl något paket/ present ha delats ut ännu?
I så fall finns det bara två scenarion, BM stoppade lynchen? Mr Grey stoppade lynchen? och varför i helvete finns det tre personer att välja på?
För att inte tala om att det kan ha handlat om bara två iom att stallägaren kan ha lyckats förtrolla en röst????
Och i så fall vilken????
DL from hell!!!!
Fast just en eventuell trollning får ju inte den trollade reda på förränn i samband/efter DL - det frågade jag om.
Inte för att det ger så mycket svar ang. dagens resultat, men...
 
Brevbäraren bör inte ha hunnit vara i farten ännu, så endera har BM el CG stoppat lynchen.

Jag måste sova på saken, ska vara på röntgen 07.30....
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp