Emtherlia röstar på Q4E med en motivering som spontant känns "sådär". Jag har inte gått igenom alla detaljer, men Q själv påpekar att Emth verkar ha blandat huruvida Q lagt följdfråga eller om hon själv följdfrågat. Inte för att det gör någon jätteskum. Men jag reagerar i allafall litegrann
quarter4ever är precis som vanligt. Frågar, funderar och räknar. Jag reagerar inte på samma sätt som Mirtai om hur Q sätter folk som neutrala/ska hålla ögonen på.
bollen__ inget som jag tycker sticker ut - reagerar lite på samma vis som jag angående Mirtais reaktion på Q.
GladFliicka har hittat leken - Välkommen - än så länge har hon inte gjort ngt som jag reagerar på.
Gabby_Ossi Ännu en som knappt gjort avtryck i leken ännu
cirkus det är jag
Snurrfian röstar på LenaH med först en ofetad röst. Motiveringen kommer från bsf's tankegång om att LenaH försöker sig på att verka god - pja, det gör hon ju, men frågan är ju om det gör någon av dessa skum?
Ferrari funderar på svaret på obligatoriska frågan, jag reagerar inte direkt på hennes tankar, men det gör Idahoe och Paddington. Jag kan ärligt inte se att hon direkt sprider några misstankar
Idahoe lägger en röst på Ferrari som jag reagerar lite på. Visst är det svårt första dagen, men nånting mer borde väl gå att hitta än tankarna runt den obligatoriska frågan.
Mirtai jag tycker att hon går på Q lite oförtjänt faktiskt. Gör det henne skum?. Sen röstar hon på Snurrfian pga hennes svajigaa röst på LenaH. Jag tycker inte att Snurris röst är så märklig att det förtjänar att röstas på henne för det - särkskilt inte som att hennes (första ofetade) röst kom så tidigt när det inte hänt så mkt
Habina dagens mest långsökta teori. Hon vill alltså hellre bli av med eneventuellt god FiaM än en god Paddington, men teorin går ut på att bägge kan vara onda.
FiaM Får en väääldigt långsökt röst på sig. I övrigt har hon inte gjort så mycket avtryck i leken
Paddington Ännu en som fått en långsökt teori mot sig, men inte rösten. I övrigt inget som jag reagerar så mkt på. Skriver ett tänkvärt inlägg om alla. Lägger en andraröst på Ferrari - jag blev förvånad över den rösten måste jag ju säga.
LenaH röstar på Snurrfian med en teori som jag kan förstå, särskilt med avseende på tidsnöden. Hon har själv fått en röst på sig av Snurris med motiveringen från bsf's första teoriinlägg om att hon försöker verka god, jag tycker inte det är nån skum motivering i sig.
Blacksmithfarm funderar som vanligt över rollfördelningen. Får en röst på sig för att hon följer Emth hack i häl - känns också sabla långsökt. Röstar själv på Mirtai.