Spridning av rhinovirus

anhe

Trådstartare
Någon som känner till om det är någon spridning av rhinovirus just nu? Jag känner själv inte till något fall för tillfället med rhino, men finns, det gör det säkert, frågan är bara var? Bukefalisterna vet säkert om det finns några kända rhinofall och vart? Sist A2 härjade, då fick vi rhino..... är rädd att samma sak är i farten nu också.

Sv: Spridning av rhinovirus

rhino är ju lite "lurig" då man ofta inte ens märker att dom är sjuka, utan det märks när dom maxar sig och dom inte orkar....

Undertemp och höjd vilopuls är väl en "Varning" eller?? För febertoppen varar ju en så kort stund medans undertempen håller i längre.

ja och låga vita...rhino är ju som sagt lurig då dom kan ha en hög febertopp mitt i natten på ett par timmar bara...dom som kollar pulsen regelbundet ligger ju steget före :bow:

Jag vet, det är därför jag undrar om det finns några kända fall i närheten, då kan man ju misstänka att man kanske fått in det i så fall.

Jag vet, det är därför jag undrar om det finns några kända fall i närheten, då kan man ju misstänka att man kanske fått in det i så fall.

Skulle underlätt om man vet var du håller till:idea:

Va bra! Då "rapporterar" jag ifall jag hör talas om ngt.
Och förutsätter att du gör det samma.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 469
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
432
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 073
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist