Spotify for Dummies.....

Rie

Trådstartare
Jag har Spotify, gratisvarianten, och jag har gjort Mina låtar samt några låtlistor.
Nu ikväll, när jag startade datorn så började musik spela. Varifrån?
Jag får inte bort det! Hur stänger jag av? Det spelar ju oavsett om jag sätter igång Youtube eller annat.
Jag tog upp Spotify och där skulle i så fall en annan låt ha spelats enligt vad som visas.
Jag förstår ingenting......är det något annat som satt igång? "Min" Spotify är inte igång.
Tycker mig känna igen låtarna så att det kan hända att det är från Min Musik.

Jag har Spotify, gratisvarianten, och jag har gjort Mina låtar samt några låtlistor.
Nu ikväll, när jag startade datorn så började musik spela. Varifrån?
Jag får inte bort det! Hur stänger jag av? Det spelar ju oavsett om jag sätter igång Youtube eller annat.
Jag tog upp Spotify och där skulle i så fall en annan låt ha spelats enligt vad som visas.
Jag förstår ingenting......är det något annat som satt igång? "Min" Spotify är inte igång.
Tycker mig känna igen låtarna så att det kan hända att det är från Min Musik.
Det var effektivt att posta här...nu har det slutat....?
*Håller tummarna för att det inte dyker upp igen*

Nåt liknande hände med min platta. Den började helt plötsligt spela Emil i Lönneberga när jag satte på en grenkontakt som varit avslagen. Plattan var helt svart och avslagen (men satt på laddning) och jag trodde jag blivit galen först. Sen kom jag på att en app hade varit på för en vecka sen och jag hade bara satt den på paus och den gick igång av sig själv. ?????

Nåt liknande hände med min platta. Den började helt plötsligt spela Emil i Lönneberga när jag satte på en grenkontakt som varit avslagen. Plattan var helt svart och avslagen (men satt på laddning) och jag trodde jag blivit galen först. Sen kom jag på att en app hade varit på för en vecka sen och jag hade bara satt den på paus och den gick igång av sig själv. ?????
Vi drog ur kontakterna i går kväll för att det skulle åska här idag, och det har det tydligen gjort.
Så om det blev något knas nu när jag satte i den igen och startade upp allt ihop....?

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 493
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 896
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama