Spökhunden

Glimfeather

Trådstartare
Haha, titta min lille spökSirius som gömmer sig på logen när han är med i stallet :rofl: det är livsfarligt att vara i stallet även om det inte är några hästar där ;)

Bild-167.jpg

Sv: Spökhunden

Det är en klippt bearded collie. Egendesignad ;) Kunde inte med att klippa av all päls :rofl: Ja, visst är täcket fint? Det är också egendesignat :p

Glimfeather skrev:
Haha, titta min lille spökSirius som gömmer sig på logen när han är med i stallet :rofl: det är livsfarligt att vara i stallet även om det inte är några hästar där ;)

Moahahahaha :rofl: :rofl:

visst ser han spöklik ut! Varför har du sparat moonboots på honom? Man kan ju tro att han är en blandning mellan nakenhund, schnauzer och onda andar....

*pekar på föregående inlägget* Jag ville inte klippa av all hans vackra päls :love: Sen blir det så pilligt där nere på fötterna massa trånga gränder och vrår :p

Glimfeather skrev:
*pekar på föregående inlägget* Jag ville inte klippa av all hans vackra päls :love: Sen blir det så pilligt där nere på fötterna massa trånga gränder och vrår :p
hahahahaha :D :D :rofl: :rofl:

Så om du sparar lång päls av nostalgiska skäl så är han lika vacker som du hade varit om du klippte av allt ditt hår, men sparade några testar i fyra jämna rader över huvudet? ;)

Ta inte illa upp - jag skojar bara! :)

Sedan kan man klippa benen med sax om det känns svårt med maskin. :)

Nej, det blir så hackigt och jag vill inte klippa honom i skinnet som jag har råkat göra innan :o Och dessutom tycker jag att han är söt i sina moonboots :p

Wheii, klart han måste ha nitar. Tuffa killen ju!
Kan tänka mig att min wheatenkille skulle kunna se ut sådär om jag fick för mig att klippa honom.

Visst är det väl en annan hundrumpa som skymtar bakom din hund?

Självklart, han är tuffast i stan ;) Är man så liten och klen som han är så måste man ha nitar ;)

Det är vår andre hund Baloo som ligger där och trycker :D
Här ser manlite mer av honom
baloo.jpg

Diabetikern: Precis så ser vår store hund ut också, exakt som lufsen :D

prinsessfeminist skrev:
Moahahahaha :rofl: :rofl:

visst ser han spöklik ut! Varför har du sparat moonboots på honom? Man kan ju tro att han är en blandning mellan nakenhund, schnauzer och onda andar....

Klippte min springer spaniel efter en nakenhund förut :banana:
Den karaktäristiska svansen iaf :angel:
bör nämnas att hunden skämdes att gå ut sen :p

Ja, Sirius säger: "varför tar du med oss till stallet mamma? Det är ju farligt här" :rofl:

Baloo älskade att valla hästar innan han blev sparkad av vår ponny :o Men det var nästan lika bra att han blev rädd för dem, är ju livsfarligt att göra utfall mot så stora djur.

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 668
Senast: Tonto
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 258
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 711
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar