Måste berätta vad som hände i fredags! Detta va tack o lov inga spöken men ack så rädd jag va!
Var inne i ladan o packade hö... Helt plötsligt släcks lampan o jag har att någon släcker den o sen smälls dörren igen.. Jag kastade höpåsen jag höll i o sprang allt vad jag hade o smällde upp dörren, o så står det någon där! O bara skrek rätt ut! O när jag såg att det va tanten som höll på att göra iordning sin box o jag lugnade mig kände jag att jag hade gråtit! Haha kände mig så patetisk!
Hon hade trott att hon glömt att släcka när hon hade hämtat spån o hon trodde jag va uppe på loftet. Hon va precis påväg att låsa med haspen utifrån när jag smällde upp dörren!!!! Tänk om hon gjort det o jag varit fast där inne? Då hade jag dött i hjärtstillestånd haha!
Känns som en jäkla skräckfilm.. Där händer det alltid läskiga saker o så går någon in på nåt ställe o man tänker "nej, varför går du in där din idiot?" O så är det spännande musik o händer något, men det är bara någon som skräms.. O nästa gång så spökar det riktigt läskigt!
Nej.. Får sluta skrämma upp mig själv nu... Såg en skräckfilm igår också... Smart? NEJ!