Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur bortskämda är era barn?
Hur mycket vill ni att dem hjälper till hemma?
Vad hjälper dem till med?
Gör dem något helt frivilligt på eget bevåg?
I så fall vad?
Hur bortskämda är era barn?
Hur mycket vill ni att dem hjälper till hemma?
Vad hjälper dem till med?
Gör dem något helt frivilligt på eget bevåg?
I så fall vad?
Min lillasyster som är 16 år tar nog priset. Hon är uppkäftig och spydig mot våra föräldrar men bara för att få tyst på henne får hon som hon vill. Tex: hon har skaffat sig ett extrajobb, hon ska dela ut reklam 1 gång varje helg, när hon är hos pojkvännen och inte "hinner" lr har tid så sköter antingen mamma lr pappa det, dom viker och delar ut reklamen...hur mycket ansvar lär man sig då egentligen??
Har fler exempel...
Hennes dator pajade, och nu sitter hon vid min pappas dator jämt när hon är hemma, hon har även släpat ut sitt soroundsystem och sitter och dunkar musik HELA tiden samtidigt som hon sitter och snackar på msn...detta gör hon trots att hon inte från början fick det, men med lite gap o tjat så ger dom sig iaf...
Det finns många exempel på hur hon är, vet inte om hon är bortskämd, kanske snarare brist på respekt!!
Tur att jag inte bor hemma längre, då j*vlar hade det varit andra bullar
Jösses Plocka av honom nyckeln!Min bror är likadan. **klippt lite**Han har nyckel hem till mig och min sambo och hemma hos oss går han och plockar i kyl, skafferi och frys det han behöver