Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan läst att det är Dr Phil. Smaklöst.
Jag såg då minst en solcellspanelEn gigantisk skalbagge ! Undrar varför det står att fastigheten i princip saknar driftskostnad, eftersom den inte är ansluten till elnät, vatten eller avlopp? Det finns ju i alla fall eluttag och en massa lösa sladdar i byggnaden. Var kommer den elen ifrån? Har de någon typ av dieselaggregat eller liknande, så tillkommer i alla fall driften av den, men något sådant nämns inte.
WOW - underbart ! SÅ mysigt......Detta är ju så häftigt. Inrett med känsla men heeelt crazy.
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/Objekt/?source=Hemnet&objektID=2204302
Visa bifogad fil 44181
Jag letade precis efter den här tråden då jag nyss såg det här husetDetta är ju så häftigt. Inrett med känsla men heeelt crazy.
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/Objekt/?source=Hemnet&objektID=2204302
Visa bifogad fil 44181
Jag som gillar retro, men inte den där varianten
Lagom stort hus, önskar att mitt hade varit i den storleken. Ser ut att vara i bra skick och tapeterna är ju enkelt att göra något åt.
Tapeterna är inte mitt största bekymmer här. Tyckte att huset såg riktigt trevligt ut !
Detta är i "mina trakter". Fruktansvärt kallt beror väl på vad man jämför med, men ja, det är Norrland det är typ fem mil till stan, kanske 1-2 mil till samhället. Inte så öde? Eller?Tapeterna är inte mitt största bekymmer här. Tyckte att huset såg riktigt trevligt ut !
Däremot såg det ju OUTHÄRDLIGT kallt ut på bilderna, samt att det verkar som om huset ligger fruktansvärt öde (och då tycker jag ändå om att ha en bra bit till grannar) .
Tapeterna är inte mitt största bekymmer här. Tyckte att huset såg riktigt trevligt ut !
Däremot såg det ju OUTHÄRDLIGT kallt ut på bilderna, samt att det verkar som om huset ligger fruktansvärt öde (och då tycker jag ändå om att ha en bra bit till grannar) .
Nä. Det är ungefär lika långt som jag har till närmsta större stad och tätort . Jag reagerade bara på att drönarfotona får det att se ut som om huset ligger VÄLDIGT ensligt.....Detta är i "mina trakter". Fruktansvärt kallt beror väl på vad man jämför med, men ja, det är Norrland det är typ fem mil till stan, kanske 1-2 mil till samhället. Inte så öde? Eller?
Grannar vill jag inte heller ha för nära, men här ser det ju ut som om det skulle kunna vara 10 mil till närmsta granne !Klimatet uppe där är underbart, -20 är inte alls farligt eftersom det är torr kyla. Grannar är jag inte så intresserad av ändå