Passa dig så jag inte skvallrar för sambon! han är född i Burträsk..
Största problemet är dock inte tapeterna, det är Burträsk... De är märkliga de där småbyarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Största problemet är dock inte tapeterna, det är Burträsk... De är märkliga de där småbyarna...
Grannar vill jag inte heller ha för nära, men här ser det ju ut som om det skulle kunna vara 10 mil till närmsta granne !
Jo och tapet.Är det inte spegelglas på bordet?
Passerar till och med min gräns även om jag gillade vissa inslag.Detta är ju så häftigt. Inrett med känsla men heeelt crazy.
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/Objekt/?source=Hemnet&objektID=2204302
Visa bifogad fil 44181
Det var som att komma in i en tidskapsel från 70-talet.
Det där borde vara olagligt.
Jag blev lite konfunderad av "pepparkaksänglarna" i tavlan......
Det där borde vara olagligt.
I ett av rummen är det ju två tapeter också. En röd och en ljus vit/blå. Ser ut som att de försökt tapetsera över med den röda (dåligt dessutom då den är vikt) men fick slut på våder.. shit happens what do liksom
Inte så illa för 129 ha.
Verkligen inte. Man bor på fel plats helt enkelt.Inte så illa för 129 ha.
Jag har redan läst att det är Dr Phil. Smaklöst.
Tapeterna tog nog slut på riktigt sedan, för visst är det klickgolv eller plastmatta på väggen i rummet där det ligger en katt i sängen?Det där borde vara olagligt.
I ett av rummen är det ju två tapeter också. En röd och en ljus vit/blå. Ser ut som att de försökt tapetsera över med den röda (dåligt dessutom då den är vikt) men fick slut på våder.. shit happens what do liksom
Alltså.. VEM har gjort detta? Hur kan man liksom titta på sitt verk och tänka, fan vad bra jag gjorde det här, gud vad bra det blev. Det här är inte okej!!Tapeterna tog nog slut på riktigt sedan, för visst är det klickgolv eller plastmatta på väggen i rummet där det ligger en katt i sängen?
Fy , undrar vad man får betalt för att ta över det där?Vet inte om det lagts upp förut, men det här huset är onekligen lite... intressant! Lite lätt märkliga materialval måste jag säga, och bara det faktum att huset inte blivit färdigt efter 11 års byggnation avskräcker lite
http://limhamnsmaklare.com/objekt/?type=deal&deal_id=MDA1NXwwMDAwMDAwMDMzM3w1OA..#property-images